Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Ik heb net gebeld want tussen het in het mandje stoppen in de winkel en het naar de auto lopen was de Radiatori pasta ineens verdwenen. De jongen aan de telefoon zei dat het een op is op actie was. Ik kon mijn geld nog wel terug krijgen door te mailen naar de klantenservice. Maar de pasta die verdwenen is komt volgens hem dus niet terug in de lijst.
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Heb je gelijk in, ik vraag me af of er mensen zijn die dat wellicht al geprobeerd hebben ...liamito schreef:Ze zijn aardig aan het prutsen ja. Ik denk zelfs dat iedereen die het gisteren of eerder heeft ingediend, het vandaag opnieuw zou kunnen doen.
De app moet eens nodig verbeterd worden.
-
Heb het gister eens geprobeerd en inderdaad ik had dinsdag de pasta gekocht en ingediend dag daarna alles goedgekeurd. Gister stond die er weer in heb 1 zak gekocht ingediend en ja hoor kreeg net bericht goedgekeurd
Heeft iemand de betaling al binnen van de laatste actie? Meegedaan op 1 juni maar tot op heden geen betaling ontvangen.
Nee ik ook niet. Er staat wel bij dat de betaling verwerkt is op 5 juni. Maar nog niks op mijn rekening helaas.Gitje schreef:Heeft iemand de betaling al binnen van de laatste actie? Meegedaan op 1 juni maar tot op heden geen betaling ontvangen.
Hier hetzelfde, bij mij staat erbij dat het 2 juni is verwerkt maar tot op heden geen betaling mogen ontvangen.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Ik denk dat 1/2 juni pas 6 juni is uitbetaald. Uit ervaring weet ik dat het bij RF wat kan duren dus hoop voor jullie vrijdag er is.
Het is net bijgeschreven. Hopelijk bij de rest ook vandaag.