Spaarkaart Tempo, Scoupy

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Spaarkaart Tempo, Scoupy

Bericht door Marry »

willy13 schreef:
Marry schreef:Ik had mijn spaarkaart vol en een exclusief voor jou coupon gekregen, deze gisteren ingediend. Nu krijg ik maar 1€ retour ipv de betaalde 1,99. Mailtje verstuurd met de vraag waarom dat was.

Nu krijg ik als amtwoord: Bedankt voor je bericht! Je krijgt een bepaalde spaarbeloning op basis van het aantal gekochte producten. Mocht je maar 1 product gekocht hebben, dan ontvang je een euro ter beloning. Zodra je meerdere Tempo-producten hebt gekocht, ontvang je ook een hogere beloning.

Maar dit gaat volgens mij om een hele andere actie, in de coupon staat duidelijk een Te po product voor €0,00 dus maar weer terug gemaild,,,,
Dat is wel vreemd.
Ik heb van de week wel 100% retour gekregen.
Zou er dan nog een Tempo actie lopen waarvan we (nog) niets afweten?
Geen idee...maar weer terug gemaild met de tekst van de coupon. Laat het antwoord hiet wel weten
lyrico
Been thanked: 1 time

Bericht door lyrico »

Ik zag dat bij Dirk volgende week de tempo met 42 pakken in de aanbieding is.
Gelukkig had ik het nog niet gekocht. Ik dacht die 30 pakken te kopen, aangezien ik die weleens zag. De 42 pakken heb ik immers nog nooit gezien.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 41 times

Bericht door Famke »

Marry schreef:
willy13 schreef:
Marry schreef:Ik had mijn spaarkaart vol en een exclusief voor jou coupon gekregen, deze gisteren ingediend. Nu krijg ik maar 1€ retour ipv de betaalde 1,99. Mailtje verstuurd met de vraag waarom dat was.

Nu krijg ik als amtwoord: Bedankt voor je bericht! Je krijgt een bepaalde spaarbeloning op basis van het aantal gekochte producten. Mocht je maar 1 product gekocht hebben, dan ontvang je een euro ter beloning. Zodra je meerdere Tempo-producten hebt gekocht, ontvang je ook een hogere beloning.

Maar dit gaat volgens mij om een hele andere actie, in de coupon staat duidelijk een Te po product voor €0,00 dus maar weer terug gemaild,,,,
Dat is wel vreemd.
Geen idee...maar weer terug gemaild met de tekst van de coupon. Laat het antwoord hiet wel weten
Inmiddels iets van Scoupy gehoord?
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Bericht door Marry »

Famke schreef:
Marry schreef:
willy13 schreef: Dat is wel vreemd.
Inmiddels iets van Scoupy gehoord?
Ja een mailtje dat het was goedgekeurd en dat ik niets meer hoefde doen. Maar nog steeds geen geld terug. Dus gisteravond toch maar weer gemaild.

Vervolg.....weer een antwoord. Dat ze het al hebben overgemaakt aan het begin van de week...ja klopt, maar dat was maar €1,00 en niet de 1,99 die ik betaald had. Heb nog nooit zo’n discussie gehad met Scoupy
Plaats reactie