GTA Fair Trade Original pasta Korma of Tandoori
Re: GTA Fair Trade Original pasta Korma of Tandoori
Nou nergens te vinden hier. Niet bij de Appie (ondanks dat de website anders vermeld) en ook niet bij de Plus.
Waar in het schap hebben jullie ze gevonden?
Misschien zoek ik gewoon op de verkeerde plek. (de medewerkers hier hebben meestal geen idee, kunnen ook vaak niets vinden)
Misschien zoek ik gewoon op de verkeerde plek. (de medewerkers hier hebben meestal geen idee, kunnen ook vaak niets vinden)
Groet,
Marieke
Marieke
Ik heb het vandaag (na 3 jumbo winkels) in een kleine AH gevonden. Wel alleen de Korma, Tandoori hadden ze niet. Wel 3 soorten curry
ik zie ook overal 3 varianten curry en geen Tandori.
Korma wil ik niet, maar Tandori ken ik van andere merken en die maak ik wel eens.
Korma wil ik niet, maar Tandori ken ik van andere merken en die maak ik wel eens.
Hier gevonden bij de AH op Zwolle Zuid. Ze stonden NIET naast de curry's. Wel in hetzelfde schap maar zeker 2 meter verderop. Alleen de Korma trouwens.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 27 times
Lag tussen rijst en wereldmaaltijden in qua pad.Marieke schreef:Nou nergens te vinden hier. Niet bij de Appie (ondanks dat de website anders vermeld) en ook niet bij de Plus.
Ik heb vandaag het bedrag voor de kruidenpasta terug gekregen. Het komt van Hokra BV, en er staat niet bij (bij mij in ieder geval niet) om welk product het gaat.