Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miss boodschap

Re: Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door Miss boodschap »

Wat raar zeg. Ik had vorige week juist allemaal dingen die in de Bonus waren en alles ging van mijn kaart af.

Ik had online gekeken wat er allemaal mee deed, wel raar dat er ook heel veel dingen bij zitten die helemaal niet duurzaam
zijn zoals Unox en choco pasta van het basic merk.

Maar als ik jou was zou ik even bellen met AH en dan gelijk naar de hoofdcassiere vragen.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door Miranda »

Ze scannen de bonuskaart altijd aan het begin vd boodschappen en op het eind die postcode pas en dan gaat er niets meer af van al die bonus dingen. Laatst wel 80 cent van iets anders maar niet van de andere dingen die toen in de bonus waren maar wel van de lijst. Dus nee automatisch pakt hij het echt niet als je de bonuskorting al verwerkt hebt. Heel bijzonder idd kon het ook nergens terugvinden.

Dus ik heb m'n dochter vanavond maar op pad gestuurd om 2 bakken van dat normaal veel te dure ijs uit te zoeken. Ze gaf eerst de postcode pasjes de 2 waar nog beide wat op stond. Het ijs was 10 euro of zo en de pasjes 8 euro. Toen vroeg ze later nog om de bonuskaart die gaf m'n dochter en toen ging er wel nog bonuskorting af (huh het ligt dus aan de volgorde van die passen verwerken??). Maar goed door de bonuskorting kwam er opeens een bedrag onder de 0 op de kassa en kreeg ze opeens 1,50 erbij terwijl ze dus met die pasjes betaalde en niets geen gewoon geld hahaha.

Nou snapt iemand het hier nog!?
Where

Bericht door Where »

Bij mij werd gisteren (zoals gewoonlijk) eerst de bonuskaart gescand en pas als laatste de postcode cadeaukaart.

Mona pudding en verkade chocolade waren beiden in de bonus maar gingen gewoon van de cadeaukaart af. Het lijkt wel alsof de winkel dat zelf regelt?
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Where schreef:Bij mij werd gisteren (zoals gewoonlijk) eerst de bonuskaart gescand en pas als laatste de postcode cadeaukaart.

Mona pudding en verkade chocolade waren beiden in de bonus maar gingen gewoon van de cadeaukaart af. Het lijkt wel alsof de winkel dat zelf regelt?
Dat moet dan wel idd. Ik zei nu tegen de hoofdcassiere huh ik heb allemaal dingen van de lijst maar ze zei zelf echt klopt maar die zijn in de bonus en dan doet het niet mee. En dat bleek dus ook al wel uit al m'n vorige kassabonnen. Ik heb een klacht gestuurd naar doemaarlekkerduurzaam.

Maar vind het verder wel prima zo dochter is blij met 2 normaal te dure bakken ijs en nu heb ik nog 1,50 contant gehad ipv de pas. ;-)
Plaats reactie