Ah bummer, dat lees ik natuurlijk weer net te laat. Nouja, moet ik zelf maar beter lezenPierlala schreef:Naast de 3 varianten op de afbeelding doet de Red Band Cola Fruit Winegum mix 210 gr. nu ook mee!
Probeer nu GRATIS! Red Band 30% Minder suiker
Re: Probeer nu GRATIS! Red Band 30% Minder suiker
Bij mij staat deze er niet in, alleen de eerdere 3 varianten.
Bij mij staat ie er ook niet in......en bij niemand.....lydiam1 schreef:Bij mij staat deze er niet in, alleen de eerdere 3 varianten.
gewoon op de link klikken in het eerste bericht hier, dan staat er:
http://probeerredbandgratis.nl/ en dan ben je er!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Er staat hier toch echt bij de actievoorwaarden:Mario schreef:Bij mij staat ie er ook niet in......en bij niemand.....lydiam1 schreef:Bij mij staat deze er niet in, alleen de eerdere 3 varianten.
gewoon op de link klikken in het eerste bericht hier, dan staat er:
http://probeerredbandgratis.nl/ en dan ben je er!
- Alleen geldig op Red Band Berries Winegum mix 210 gr/240 gr, Red Band Luchtige Winegum mix 210 gr/186 gr, Red Band Zachte Winegum mix 160 gr of Red Band Cola Fruit Winegum mix 210 gr.
Als je klinkt op meer informatie.
Ik zie het, maar dit is toch gewoon een compleet andere actie?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ja, het is niet via de Reclamefolder app of de Scoupy Exclusief. Dus als je al aan beide mee had gedaan had je nu met deze ook mee kunnen doen en die cola smaak kunnen halen. Alleen op het plaatje bij deze actie staan maar 3 van de 4 smaken afgebeeld en kan je smaak 4 dus snel over het hoofd zien.lydiam1 schreef:Ik zie het, maar dit is toch gewoon een compleet andere actie?
-
Ik kocht een zak berries mix met erop nieuw/30% minder suiker, 240 gram en alles wat er maar op hoort te staan maar werd toch afgekeurd.
Keurig kassabon er bij, maar noppes. Hoe zit dat bij de anderen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier geen probleem.zonnebloem schreef:Ik kocht een zak berries mix met erop nieuw/30% minder suiker, 240 gram en alles wat er maar op hoort te staan maar werd toch afgekeurd.
Meestal staat er een reden bij toch voor afkeuren? Sons slecht leesbare kassabon.
Je kan hem nog een keer indienen, waarschijnlijk wordt het dan wel goedgekeurd. Anders even mailen.