Dat is te ver weg voor mij. Maar staan ze wel gewoon in koeling bij de pakken Vifit.AmeGrunn schreef:Jumbo Euroborg te Groningen.BabsMeijers schreef:Bij welke Jumbo heb je ze gevonden en waar staan ze want ik ben al 3 verschillende Jumbo winkels afgeweest maar kan ze nergens vinden.AmeGrunn schreef:Gevonden en gekocht bij de Jumbo voor 2,65€.
Je moet de code van twee flesjes intikken om aan de gta te kunnen deelnemen.
Maar er stond nog maar van elke soort een multipack. Maar dat kan nu anders zijn.
Probeer gratis Vifit Drinkyoghurt of Goedemorgen multipack (4 x 250 ml)!
-
Re: Probeer gratis Vifit Drinkyoghurt of Goedemorgen multipack (4 x 250 ml)!
Bij twee Jumbo's geweest. Wel de Goedemorgen gevonden maar de Vifit nog niet.
-
Waar staan die bij de Jumbo gewoon bij de Vifit pakken of staan ze ergens andersMeriam schreef:Bij twee Jumbo's geweest. Wel de Goedemorgen gevonden maar de Vifit nog niet.
Ze staan bij de pakken drinkyoghurt.BabsMeijers schreef:Waar staan die bij de Jumbo gewoon bij de Vifit pakken of staan ze ergens andersMeriam schreef:Bij twee Jumbo's geweest. Wel de Goedemorgen gevonden maar de Vifit nog niet.
Ze stonden in een aparte display met Vifit aanbieding bij de groenteafdeling.
Zonet het geld terug gekregen. Dat ging snel ...AmeGrunn schreef:Gevonden en gekocht bij de Jumbo voor 2,65€.
Je moet de code van twee flesjes intikken om aan de gta te kunnen deelnemen.
nog nergens kunnen vinden
Het zijn 4 verschillende codes, die ook meedoen voor Eurosparen, je kunt ze maar 1 keer gebruiken (voor als je ook mee wilt spelen met kraak de kluis)Famke schreef:Lijken de codes op elkaar?suriboy schreef:Ik ga er van uit dat elke fles een code heeft. Voor deze actie dien je dus 2 codes op te geven.
De gouden vraag luidt: kun je met de overige 2 codes bij een ander account ook een aanvraag indienen?
Mocht dit wel zo zijn, dan zouden medeforummers overgebleven codes kunnen uitdelen aan degenen die dit product niet lusten.
Ik heb ze ook og niet gevonden.
Wel de wat grotere flesjes.
Wel de wat grotere flesjes.