5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Been thanked: 27 times

Re: 5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Bericht door petra11 »

bij mij pakte gisteravond ook de kortingscode niet op het artikel wat ik wilde bestellen.
Vanmorgen gebeld
en na een half uur (ongelogen, 31 minuten) kreeg ik antwoord dat het betreffende artikel nog niet gekoppeld was aan de kortingscode.
Zou in de loop van de dag gebeuren, wordt aan gewerkt
en dan kan ik later op de dag nog eens bestellen.

Een half uur aan de telefoon, dan ben je die 5,00 korting ook onderhand al weer kwijt aan telefoonkosten.
naromi
Been thanked: 1 time

Bericht door naromi »

Raar ik krijg steeds de melding: Couponcode "17BDW43582" is niet geldig.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Annett

Bericht door Annett »

Ik heb gisteren een aantal producten uit de outlet besteld, maar de korting werd heel raar verrekend ( of moet je minimaal één product van 5 Euro kopen volgens de voorwaarden? Dat was mij niet direct duidelijk, ik heb meerdere producten van 1 en een van 3 Euro) en ik kreeg de kopie van de bestelling ook nog niet in mijn mail, terwijl ik wel een ordernummer en betaald heb. Beetje vreemd. Toen ik het later nog een keer wou controleren, kreeg ik ook een foutmelding met de code, maar dacht dat het kwam, omdat ik deze bij de bestelling al gebruikt had. Dus even afwachten. In de winkel ophalen is trouwens gratis.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door K'tje »

Vandaag was ik in de buurt van de ANWB-winkel, samen met mijn nichtje sokken gehaald, Ik met mijn pas en kortingsbon, zij met die van haar vader. Ik had de duurdere variant van 8 euro, n 2 paar voor 3 euro. Zij had die van 6 euro, 2 paar voor 1 euro.
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Famke »

K'tje schreef:Vandaag was ik in de buurt van de ANWB-winkel, samen met mijn nichtje sokken gehaald, Ik met mijn pas en kortingsbon, zij met die van haar vader. Ik had de duurdere variant van 8 euro, n 2 paar voor 3 euro. Zij had die van 6 euro, 2 paar voor 1 euro.
Toe normaal niet mee aan zulke acties, maar was maandag toevallig bij de ANWB winkel en 2 paar voor 0,99 euro gehaald. Kon er geen buil aan vallen als ze niet bevallen, maar ze zitten eigenlijk zeer goed.
Lia

Bericht door Lia »

Ook ik heb de sokken besteld.
€0,99 voor 2 paar is niet verkeerd.
Lia

Bericht door Lia »

Ik heb nog niets gehoord van de sokken???
Alwiene

Bericht door Alwiene »

naromi schreef:Raar ik krijg steeds de melding: Couponcode "17BDW43582" is niet geldig.
Ik had gisteren op mijn eigen account met een eigen code (die krijg je als je via anwb.nl/bedankt inlogt en zegt dat je geen code hebt) iets besteld en wilde vandaag voor partner wat bestellen en kreeg ook foutmelding. Op haar eigen code, op de code van het pasje, klantenservice gebeld en alternatieve code, ook geen effect. Zeer omslachtig voorstel gekregen. Uiteindelijk doorverbonden met een collega van haar die begon over cookies. Ik geloofde er niet zo in, maar hey dan verwijder ik die toch even. En verdomd toen deed de code het wél! Mooi voor 20 cent een koeltasje besteld hihihi.
Chrisje9999
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Zou dan toch even navragen want ze versturen meestal binnen 1 dag en je kunt eventueel deze week alsnog opnieuw bestellen.
Lia schreef:Ik heb nog niets gehoord van de sokken???
Lia

Bericht door Lia »

Ik ga ze vandaag even bellen.
Plaats reactie