Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door AmeGrunn »

kareltt schreef:
Alwiene schreef:LET OP!!! Dit is dezelfde actie als via probeerrobijn.nl in de app staat erbij dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en je maar 1 keer mag deelnemen. Ik heb ze nog gemaild om te vragen of dit inderdaad dezelfde actie is en keurig reactie terug gehad dat het dezelfde is en je dus niet aan de actie in de app kan meedoen als je al meegedaan hebt via probeerrobijn.nl!
Lijkt mij een misverstand van hun uit toch? Dit is een exclusief voor jou-actie die los staat van de openbare. Sowieso is de mijne al goedgekeurd en ik heb ook aan de andere actie meegedaan. Je kan het dus alsnog proberen alvorens evt de wasverzachter te retourneren.
Plus, deze actie is gestart op 4-12-2017, de andere op 30-10-2017.
Andere actie dus.

Ik heb ook aan de andere actie deelgenomen, en ik had dit in mijn Scoupy staan.
suriboy

Bericht door suriboy »

Famke schreef:
Alwiene schreef:LET OP!!! Dit is dezelfde actie als via probeerrobijn.nl in de app staat erbij dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en je maar 1 keer mag deelnemen. Ik heb ze nog gemaild om te vragen of dit inderdaad dezelfde actie is en keurig reactie terug gehad dat het dezelfde is en je dus niet aan de actie in de app kan meedoen als je al meegedaan hebt via probeerrobijn.nl!
Zucht waarom stond het er eerder niet duidelijker. De fles gaat weer terug naar de winkel.
Heb je geprobeerd om toch in te dienen en is hij afgekeurd?
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef:
kareltt schreef:
Lijkt mij een misverstand van hun uit toch? Dit is een exclusief voor jou-actie die los staat van de openbare. Sowieso is de mijne al goedgekeurd en ik heb ook aan de andere actie meegedaan. Je kan het dus alsnog proberen alvorens evt de wasverzachter te retourneren.
Plus, deze actie is gestart op 4-12-2017, de andere op 30-10-2017.
Andere actie dus.

Ik heb ook aan de andere actie deelgenomen, en ik had dit in mijn Scoupy staan.
Ik dacht ook dat het een andere actie was vanwege de exclusief voor jou en startdatum. Als iemand het wel aan heeft gedurfd hoor ik het graag.
morrie

Bericht door morrie »

Bij mij afgekeurd vanwege deelname aan de andere actie.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Ja jullie mogen allemaal vinden dat het een andere actie is vanwege andere startdatum enzo, maar heb met Scoupy de volgende communicatie gehad:
Beste,

De actie die 'speciaal voor jou' nu in de app staat van robijn wasverzachter is dat één en dezelfde als via probeerrobijn.nl? Ik zie staan dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en dat je maar éénmalig mee mag doen. Echter is de actie in de app nieuw sinds vandaag en vraag me nu af of dit nu wél of niet een nieuwe actie is. Mag ik nu wél of niet opnieuw deelnemen?

Met vriendelijke groet,
Beste -
Als je al hebt deelgenomen via de website kun je helaas niet nog een keer deelnemen. Dit is namelijk dezelfde actie. Hij wordt inderdaad via meerdere kanalen gecommuniceerd.

Met vriendelijke groet,

Eva
SCOUPY Customer Service
hoihoi
Been thanked: 18 times

Bericht door hoihoi »

Tijdje geleden met `https://probeerrobijn.nl/ actie ` meegedaan Deelname was toen goedgekeurd en uitbetaald
En vandaag via Scoupy exlusief voor jou meegedaan. Deze is inmiddels goedgekeurd.

Bedankt voor het melden van de actie,
R.W.

Bericht door R.W. »

Bij mij is de robijn gewoon goedgekeurd.
Vorige keer ook meegedaan aan de robijnaktie
suriboy

Bericht door suriboy »

morrie schreef:Bij mij afgekeurd vanwege deelname aan de andere actie.
Apart. Kun je je nog herinneren aan welke actie je eerder had meegedaan.

Ook ik heb aan elke bekende actie meegedaan en hedenochtend heb ik dit product gekocht en netjes goedgekeurd.
Mariken

Bericht door Mariken »

Ik heb aan beide acties meegedaan en deze actie is binnen 20 minuten goedgekeurd! Top, bedankt!
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Zo te lezen kan je niet met acties meedoen. Jammer ivm de AH actie nu. Maar wel weer een fles gratis halen morgen
Plaats reactie