gta Passiefruit (EMTÉ, COOP, DEEN, Hoogvliet, PLUS, Dirk, DEKAmarkt en groente en fruit speciaalzaak) EMTÉ toegevoegd
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Re: gta Passiefruit (COOP, DEEN, Hoogvliet, PLUS, Dirk, DEKAmarkt en groente en fruit speciaalzaak)
Hoogvliet heb ik ze gevonden en liggen zij hier massaal. Ik kreeg sneller via FB antwoord dan via hun contactformulier.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 9 times
Re: gta Passiefruit (COOP, DEEN, Hoogvliet, PLUS, Dirk, DEKAmarkt en groente en fruit speciaalzaak)
Iemand het passiefruit van deze actie al gezien bij de DEEN ?
Bij onze filiaal hebben ze ze ook niet, dacht misschien in de koeling bij de bessen of zo, maar ik heb echt overal gekeken. Heb ze bij de Plus gehaald.sjaak van de Hoek schreef:Iemand het passiefruit van deze actie al gezien bij de DEEN ?
Gezien, gekocht en ingediend bij PLUS Groningen Vechtstraat.
Ze hebben nog voldoende met sticker.
Ze vragen of je de bon hebt, maar je hoeft hem niet te uploaden. Vreemd.
Ze hebben nog voldoende met sticker.
Ze vragen of je de bon hebt, maar je hoeft hem niet te uploaden. Vreemd.
12 januari bij de Plus gekocht, vandaag het geld terug gekregen.
Het komt van een Belgische rekening.
Het komt van een Belgische rekening.
-
21 januari ingestuurd. Zijn er meer mensen die het geld nog niet terug hebben ?
Re: gta Passiefruit (EM TE, COOP, DEEN, Hoogvliet, PLUS, Dirk, DEKAmarkt en groente en fruit speciaalzaak)
De Passie Fruit is nu ook verkrijgbaar met sticker bij de Em Te