Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Geplaatst: ma 29 jan 2018, 19:47
Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Wissel op het forum tips uit over gratis producten
https://xgratis.nl/forum/
Uit de veel gestelde vragen:aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
En dat staat ook bij het beginscherm genoemd als periode, naast dat volgens mij eerder de variant Cherry ook niet mee deed? Coca Cola Nederland zei dat het bij hun perfect werkt de EAN code, maar dat is natuurlijk omdat zij geen geschiedenis van ooit al ingediende flessen hebben. Heb vandaag veelvuldig contact met hun gehad en zij hebben met geen enkel woord ook gerept dat het een oude actie is.xwebber schreef:Uit de veel gestelde vragen:aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie start op 29 januari 2018 en loopt tot en met 28 februari 2018
Famke schreef:En dat staat ook bij het beginscherm genoemd als periode, naast dat volgens mij eerder de variant Cherry ook niet mee deed? Coca Cola Nederland zei dat het bij hun perfect werkt de EAN code, maar dat is natuurlijk omdat zij geen geschiedenis van ooit al ingediende flessen hebben. Heb vandaag veelvuldig contact met hun gehad en zij hebben met geen enkel woord ook gerept dat het een oude actie is.xwebber schreef:Uit de veel gestelde vragen:aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie start op 29 januari 2018 en loopt tot en met 28 februari 2018
Inderdaad. Antwoord van CC NL dat het moet zijn opgelost. Zoals al verwacht bleek het inderdaad nog aan de vorige campagne te zijn gekoppeld (had ik gisteren al aangegeven dat dit waarschijnlijk het probleem zou zijnGitje schreef:De site werkt nu perfect.
Het beste kan je hun via Facebook benaderen of:Jo12 schreef:Ik kon een paar dagen terug al niet verder na het uploaden van mijn kassabon, en nu lukt dat ook niet. En ik krijg mijn bericht via hun contactformulier ook niet verstuurdZijn er mensen met hetzelfde probleem?
Mocht je voortaan opnieuw tegen een probleem aanlopen is de snelste weg om dit te melden en op te lossen door te bellen naar onze consumer service via 0800-26222652.