Listerine niet goed, geld terug
labels bij supermakten?
Zijn er al labels gezien bij de supermarkten? Bij AH en Dirk zag ik ze (nog) niet.
Re: Listerine niet goed, geld terug
Van de week bij de AH met label gezien. Ca. 8€ (!) per fles (stond alleen de paarse).
En vandaag (3.3.) gezien bij een kleine buurt Coop, de Cool Mint soort voor ca. 4€ de fles.
En vandaag (3.3.) gezien bij een kleine buurt Coop, de Cool Mint soort voor ca. 4€ de fles.
Dure grap, want als het je wel bevalt, kun je moeilijk geld terug claimen, met een smoes.
Je kan altijd zeggen dat je geen verschil merkt.K'tje schreef:Dure grap, want als het je wel bevalt, kun je moeilijk geld terug claimen, met een smoes.
Kunnen ze toch niet controleren..
Ik zie op de afbeelding verschillende soorten:kuikentje schreef:Doen alle soorten mee? Want bij mijn kruidvat had alleen de minst interessante variant een label en kan het niet in de voorwaarden terugvinden
http://productinfos.distrifood.nl/drogm ... -5158.html
- Bijlagen
-
- 15218013_nl_distrifood_productnieuws_21_dagen_challenge[7].jpg (8.34 KiB) 5783 keer bekeken
Ik heb zaterdag 24 maart de papieren op de brievenbus gedaan.
Nu afwachten hoe snel ze zullen uitbetalen ...
Nu afwachten hoe snel ze zullen uitbetalen ...
Ik ga de papieren vandaag verzenden. Ik heb niet het idee dat listerine zou zoveel meer doet, naast het poetsen.
Ook zie ik nergens staan dat je een reden op zou moeten geven on je geld terug te vragen.
Marieke
Ook zie ik nergens staan dat je een reden op zou moeten geven on je geld terug te vragen.
Marieke
Groet,
Marieke
Marieke