100% cashback op Amstel 0.0
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Ja ik heb ook blikjes gekocht en die zijn houdbaar tm juni maar ik dacht dat het normaal langer goed moest zijn ...
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Waar te koop??
naromi schreef:Ja ik heb ook blikjes gekocht en die zijn houdbaar tm juni maar ik dacht dat het normaal langer goed moest zijn ...
Waar heb je de blikjes Amstel Fris 0,0% en blikjes Amstel Radler Fris 0,0% gekocht? Ik heb ze nog nergens gevonden.
Wel de gewone blikjes Amstel 0,0% en blikjes Amstel Radler 0,0% gezien.
wellicht is dat de reden dat ze "uitverkoop" houden?naromi schreef:Ja ik heb ook blikjes gekocht en die zijn houdbaar tm juni maar ik dacht dat het normaal langer goed moest zijn ...
Ik heb de Radler fris-variant ook nog nergens kunnen ontdekken bij de grote supermarkten
Re: Waar te koop??
koekje schreef:naromi schreef:Ja ik heb ook blikjes gekocht en die zijn houdbaar tm juni maar ik dacht dat het normaal langer goed moest zijn ...
Waar heb je de blikjes Amstel Fris 0,0% en blikjes Amstel Radler Fris 0,0% gekocht? Ik heb ze nog nergens gevonden.
Wel de gewone blikjes Amstel 0,0% en blikjes Amstel Radler 0,0% gezien.[/quote
Ik heb de Amstel 0% gekocht bij Albert Heijn, de Amstel Radler Fris heb ik nog niet kunnen vinden...
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Inderdaad, de verpakking ziet er ook anders uit op het plaatje. Is het gewoon een vernieuwde verpakking?naromi schreef:koekje schreef:naromi schreef:Ja ik heb ook blikjes gekocht en die zijn houdbaar tm juni maar ik dacht dat het normaal langer goed moest zijn ...
Ik heb de Amstel 0% gekocht bij Albert Heijn, de Amstel Radler Fris heb ik nog niet kunnen vinden...
Ben wel benieuwd of de gewone Radler 0,0 goedgekeurd wordt bij degenen die die gekocht hebben
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Zoals ik het zie is het een nieuwe Amstel Radler 0.0 zonder toegevoegde suiker en noemen ze die "Amstel Radler 0.0 Fris"
Is alleen nog nergens te vinden.
Is alleen nog nergens te vinden.
kareltt schreef:Inderdaad, de verpakking ziet er ook anders uit op het plaatje. Is het gewoon een vernieuwde verpakking?naromi schreef:koekje schreef:
Ben wel benieuwd of de gewone Radler 0,0 goedgekeurd wordt bij degenen die die gekocht hebben
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
ik heb de blikjes gekocht, in de voorwaarden spreken ze alleen over amstel 0.0 , niet Amstel 0.0 lekker fris.
Heb echter geen e-mail ter bevestiging van het indienen ontvangen. Iemand anders wel?
Bij afsluiten stond er wel: het is gelukt.
Heb echter geen e-mail ter bevestiging van het indienen ontvangen. Iemand anders wel?
Bij afsluiten stond er wel: het is gelukt.
Zojuist mailtje van Amstel dat ze het aankoopbedrag voor de blikjes Amstel 0,0 gaan overmaken naar mijn rekening.