Welkom op het forum
Re: Welkom op het nieuwe forum
Ik vind dit nieuwe eigenlijk mooier, omdat je nu in een keer alle reacties onder elkaar hebt staan, leest makkelijk en vlot, even wennen, maar volgens mij beter..
Bedankt voor het nieuwe forum. Ik ga het weer goed in de gaten houden.
Is er misschien een mogelijkheid in te stellen dat vensters zich in een nieuw tabblad of scherm openen als je op een link klikt? Dat was op het startpagina-forum wel het geval. Nu ben ik steeds het Xgratisforum kwijt als ik een link open.
Is er misschien een mogelijkheid in te stellen dat vensters zich in een nieuw tabblad of scherm openen als je op een link klikt? Dat was op het startpagina-forum wel het geval. Nu ben ik steeds het Xgratisforum kwijt als ik een link open.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
@Yoline
Je kunt met rechtermuisknop op titel klikken en kiezen voor openen in nieuw tabblad.
Je kunt met rechtermuisknop op titel klikken en kiezen voor openen in nieuw tabblad.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Yoline schreef:Bedankt voor het nieuwe forum. Ik ga het weer goed in de gaten houden.
Bedankt voor alle moeite, Ben blij dat er een nieuw forum toch weer is gestart want vele leuke dingen kwamen altijd langs!
Op het oude forum zag je achter een topic een melding staan wanneer er een nieuwe reactie was geplaatst. Ik kijk er vast over heen, maar hoe kun je dit nu zien?