NGGT Persil actie (alleen bij Kruidvat)
Re: NGGT Persil actie (alleen bij Kruidvat)
Als de pods nog steeds hetzelfde zijn als vroeger wast het niet schoon. Die dingen lossen hier nooit goed op. Zou ze zeker niet kopen.
Je hoeft geen 3 flessen/verpakkingen te kopen. Je koopt 1 fles/verpakking voor 3,99. Als het niet goed is, vraagt je om geld terug. Als je wilt, kun je 3 flessen kopen voor 10,00. Maar u krijgt alleen geld terug voor 1 fles/verpakking.
Lijkt mij ook.
Want anders zit je alsnog met 2 wasmiddelen waarmee je niet tevreden bent.
Als je de link opent om het geld terug te vragen staat er: Heb jij gebruik gemaakt van de Kruidvat Persil wasmiddel aanbieding …..
De aanbieding is 3 flessen voor 10 euro, dus ik denk toch dat je 3 flessen moet kopen....
De aanbieding is 3 flessen voor 10 euro, dus ik denk toch dat je 3 flessen moet kopen....
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
-
- Been thanked: 1 time
Vandaag 1 fles a 3.99 Euro gehaald. Vanmiddag ingediend en vanavond al mailtje dat het is goedgekeurd door Scoupy
Hier mailtje dat het maximale aantal producten is bereikt? Uh staat pas vandaag online?sebastiaan schreef: ↑di 26 mar 2019, 22:38 Vandaag 1 fles a 3.99 Euro gehaald. Vanmiddag ingediend en vanavond al mailtje dat het is goedgekeurd door Scoupy
Ik ook,wacht het af en anders gaat het terug.
Ik heb 1 fles gekocht.
Ik heb 1 fles gekocht.
antwoord gekregen van Scoupy op de vraag
of je voor de niet goed, geld terug-actie bij Kruidvat 3 flessen voor 10,00 moet kopen of dat 1 fles kopen voor 3,99 ook goed is
om eventueel mee te doen aan de actie, niet goed, geld terug.
Je mag 1 fles kopen, maximaal 3,99 retour
en
als je gebruik maakt van de aanbieding 3 voor 10,00 en je vraagt geld terug van 1 fles,
dan krijg je 3,33 terug, dus wat je per fles betaald hebt.
of je voor de niet goed, geld terug-actie bij Kruidvat 3 flessen voor 10,00 moet kopen of dat 1 fles kopen voor 3,99 ook goed is
om eventueel mee te doen aan de actie, niet goed, geld terug.
Je mag 1 fles kopen, maximaal 3,99 retour
en
als je gebruik maakt van de aanbieding 3 voor 10,00 en je vraagt geld terug van 1 fles,
dan krijg je 3,33 terug, dus wat je per fles betaald hebt.