Pagina 2 van 3

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 07:51
door R.W.
Mijn kaart is ook geannuleerd. Ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze het hebben gedaan.

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 08:37
door petra11
mijn kaart is ook geannuleerd,
maar de 0,20 die ik had betaald nog niet terug gestort.
Misschien komt dat nog.

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 08:40
door Famke
R.W. schreef: vr 21 jun 2019, 07:51 Mijn kaart is ook geannuleerd. Ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze het hebben gedaan.
Ben erg benieuwd waarom en waarom geen mailtje hierover. Vond de kortingscodes een mooie gelegenheid om Hallmark eens uit te proberen en ze vallen mij nu even vies tegen.

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 08:58
door K'tje
De mijne lijk nog niet geannuleerd, ik zie hem gewoon in mijn account als besteld staan met de bezorgdatum.

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 09:35
door Mariette
Iemand al geprobeerd de kaart opnieuw te versturen met de code v.d. kaart gratis?

Zelf gedaan en werkt niet geeft dan aan code is gebruikt, kan zelf geen datum kiezen voor 1 Juli en dan zijn de verzendkosten 1,45!!!!!

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 13:36
door R.W.
Dit is het antwoord wat ik heb gekregen


Hartelijk bedankt voor je bericht. Graag geef ik je een reactie.

Ik heb meteen de bestelling voor je nagekeken. Gezien de kortingscode niet is gekoppeld aan het e-mailadres: .......@.....mail.nl is de bestelling geannuleerd.

Mocht je de e-mail hebben ontvangen waarin de code vermeld staat dan zien we deze graag tegemoet.

Als je nog vragen hebt, dan staan we uiteraard graag voor je klaar.
Fijne dag en graag tot snel bij Hallmark!

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 13:59
door Famke
R.W. schreef: vr 21 jun 2019, 13:36 Dit is het antwoord wat ik heb gekregen


Hartelijk bedankt voor je bericht. Graag geef ik je een reactie.

Ik heb meteen de bestelling voor je nagekeken. Gezien de kortingscode niet is gekoppeld aan het e-mailadres: .......@.....mail.nl is de bestelling geannuleerd.

Mocht je de e-mail hebben ontvangen waarin de code vermeld staat dan zien we deze graag tegemoet.

Als je nog vragen hebt, dan staan we uiteraard graag voor je klaar.
Fijne dag en graag tot snel bij Hallmark!
Om welke van de 2 codes gaat he?

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 17:32
door Marry
Bij mij precies hetzelfde, Held werkt nog wel voor de gratis postzegel.
Famke schreef: vr 21 jun 2019, 13:59
R.W. schreef: vr 21 jun 2019, 13:36 Dit is het antwoord wat ik heb gekregen


Hartelijk bedankt voor je bericht. Graag geef ik je een reactie.

Ik heb meteen de bestelling voor je nagekeken. Gezien de kortingscode niet is gekoppeld aan het e-mailadres: .......@.....mail.nl is de bestelling geannuleerd.

Mocht je de e-mail hebben ontvangen waarin de code vermeld staat dan zien we deze graag tegemoet.

Als je nog vragen hebt, dan staan we uiteraard graag voor je klaar.
Fijne dag en graag tot snel bij Hallmark!
Om welke van de 2 codes gaat he?

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 17:34
door Marry
petra11 schreef: vr 21 jun 2019, 08:37 mijn kaart is ook geannuleerd,
maar de 0,20 die ik had betaald nog niet terug gestort.
Misschien komt dat nog.
Die krijg je niet terug gestort, dat wordt normaal binnen een week omgezet in tegoed op de website

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Geplaatst: vr 21 jun 2019, 17:57
door pluis
Hier ook geannuleerd 🤣. Jammer dat ze daar niet even een mailtje over konden sturen, maar gelukkig ben ik er zo nog op tijd achter gekomen.