Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)
Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)
Ik heb gisteren bij Blokker de dispenser gekocht,daar zit een rol in.
Maar voor dezekerheid een extra rol erbij gekocht.
Heb je geld al terug.(€10)
Je schijnt hem nu ook gewoon in de winkel van ah gemogen kopen...
Maar voor dezekerheid een extra rol erbij gekocht.
Heb je geld al terug.(€10)
Je schijnt hem nu ook gewoon in de winkel van ah gemogen kopen...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)
In de actievoorwaarden staat nu:
*In week 47 is er een 1 + 1 Bonus aanbieding op Plenty. Heb je een Dispenser met één losse Easypull navulrol in deze week gekocht? Dan ontvang je geen €10,- cashback, maar het percentage korting wat hierbij hoort. Dit is 76% korting.
*In week 47 is er een 1 + 1 Bonus aanbieding op Plenty. Heb je een Dispenser met één losse Easypull navulrol in deze week gekocht? Dan ontvang je geen €10,- cashback, maar het percentage korting wat hierbij hoort. Dit is 76% korting.
- Zeeuwsmeisje
Waar heb je die informatie vandaan?
In de voorwaarden staat namelijk (nog steeds):
“gekocht via AH.nl, bol.com of in een van de Blokker-winkels”
Ik had ze nogmaals een mail gestuurd omdat ik het raar vind dat je hem niet in de winkel mag kopen.
Vanmorgen een mail terug dat je hem ook in de winkel mag kopen.
Dus 2 verschillende antwoorden...
Je kan het gewoon proberen,kan het niet dan breng je hem gewoon terug.
Vanmorgen een mail terug dat je hem ook in de winkel mag kopen.
Dus 2 verschillende antwoorden...
Je kan het gewoon proberen,kan het niet dan breng je hem gewoon terug.
Ik heb op de bol.com link van Scoupy geklikt en alleen dat product besteld dat je via de link kon inzien.CouponOma schreef: ↑di 19 nov 2019, 16:34Actie was mij niet helemaal duidelijk, dus laatst nagevraagd bij Scoupy.
Scoupy zegt dat je bij Bol, AH of Blokker een dispenser en apart een navulrol moet kopen. 2 Producten dus, ook als de verpakking met dispenser al een navulrol heeft.
@ AmeGrunn; Heb jij bij Bol alleen de verpakking met dispenser en navulrol ineen gekocht?
Zo ja, heb je dat ook terug gekregen?
Gekocht, goedgekeurd en ook al uitbetaald.
Alleen is het bij bol.com snel uitverkocht. Nu alleen nog via partner verkopers, bol.com verkocht het zelf voor 12,99€.
bij bol.com kost hij nu €19,95.
Bij Blokker €14,95.
En bij ah 2 voor €9,95
Bij Blokker €14,95.
En bij ah 2 voor €9,95
Top! Ik ga toch maar even naar AH!
Wie heeft de producten in de AH winkel gekocht en zijn deze goedgekeurd?
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Waar heb je dit vandaan?
Op de site hebben ze het nog steeds over Ah.nl
Groetjes, Lois
Omdat ik ze een mail gestuurd had.
En kreeg als antwoord dat het ook in de winkel gekocht mag worden.
Mail ze anders even,je krijgt heel gauw antwoord.
En kreeg als antwoord dat het ook in de winkel gekocht mag worden.
Mail ze anders even,je krijgt heel gauw antwoord.