Pagina 11 van 12

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 07:23
door egni
Mag je je telefoon gebruiken of moet je printen?

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 07:38
door Jacky's
egni schreef: za 29 okt 2022, 07:23 Mag je je telefoon gebruiken of moet je printen?
Telefoon kan blijkbaar. Had het geprint vanwege de unieke code (werd eerder bij de toenmalige plus ook ingevoerd).
Ha! Nu werd gewoon de barcode gescand en klaar. Had ik dus ook met de zelfscan kunnen doen.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 10:34
door B2B
Met de zelfscan lukt het niet.
Of in ieder geval vorige keer ging dat niet.
Moet echt aan de kassa. Maar de unieke code doen ze hier niets mee.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 11:07
door Vita
Hier zeggen ze altijd dat ik m moet printen, voor hun administratie ofzo. Aan de zelfscan lukt idd niet.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 16:59
door Vita
Ik had de bon nu in mijn mail. Met de mededeling dat ik had gekozen voor een qr in de app, maar dat lukte nog niet wegens technische redenen.

Ik had gekozen voor een mail, dus prima zo.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 19:59
door Marry
Vita schreef: za 29 okt 2022, 11:07 Hier zeggen ze altijd dat ik m moet printen, voor hun administratie ofzo. Aan de zelfscan lukt idd niet.
Ik heb niet eens een printer, daarom gevraagd voor een code in de app. Maar nu dus toch ook weer in de mail.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: za 29 okt 2022, 20:16
door Vita
Marry schreef: za 29 okt 2022, 19:59
Vita schreef: za 29 okt 2022, 11:07 Hier zeggen ze altijd dat ik m moet printen, voor hun administratie ofzo. Aan de zelfscan lukt idd niet.
Ik heb niet eens een printer, daarom gevraagd voor een code in de app. Maar nu dus toch ook weer in de mail.
Hopelijk kan je de code gewoon aan de kassa laten zien.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: zo 30 okt 2022, 18:26
door kuikentje
Nu ook per mail ontvangen maar aan de kassa en bij de klantenservice werkte het niet dus moet echt geprint worden.
Lekker zonde van al dat papier en heb zelf ook geen printer daarom via de app aangevraagd

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: zo 30 okt 2022, 19:25
door chanel
Ik heb ook via de mail aangevraagd, heb geen printer. Ik schrijf de streepjescode en mijn unieke code op een mooi stukje papier en dat laat ik bij de kassa zien met de mededeling dat ik geen printer heb. Nog nooit een probleem gehad, ze toetsen dan gewoon de streepjescode in en als een nieuwe medewerkster dat niet lukt, vragen ze gewoon even aan een ander.

Re: mijnpluspanel

Geplaatst: zo 30 okt 2022, 20:28
door Jacky's
toch raar dat een screenshot van de barcode en de unieke code niet kan bij Plus.
Bij de Kruidvat/Kleenex actie werkte dit perfect. (wel de helderheid 100 % zetten :oops: )