Jumbo vers is vers 2017
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Re: Jumbo vers is vers 2017
Lieve mensen op dit forum, hoorde vanochtend een bericht op radio 538 dat klanten bewust een product bekijken welke nog 1 dag geldig is en dan het achter in de rij zetten, en de volgende dag ophalen, voor gratis. Vrij creatief, op zijn zachts gezegd.
Positief het regent hier, goed voor de tuin, enne dank voor jullie weergaven
Positief het regent hier, goed voor de tuin, enne dank voor jullie weergaven
dat vind ik gewoon echt niet kunnen, komen ze een dagje niet en dan? kan alles weer weggegooid worden pfff 

Dat is wel heel slecht. Helaas zijn er toch mensen die misbruik maken van een mooi initiatief
Dat is echt vreemd, en eerlijk gezegd ook niet fair tegenover de klanten die af en toe iets vinden en het aan de medewerker doorgeven.
Bij mijn Jumbo kwam ik in gesprek met een medewerker. Hij zei tegen mij dat ze precies weten welke personen 'hebberig' de winkel inkomen, ze kennen ze. Zelfs weten ze op welke dagen deze mensen komen, en dan letten ze extra op bij het schap, zodat deze de 7 zekerheden niet extra uitbuiten.
In principe kan je zeggen dat juist deze mensen het 'verzieken' voor alle anderen.
Bij mijn Jumbo kwam ik in gesprek met een medewerker. Hij zei tegen mij dat ze precies weten welke personen 'hebberig' de winkel inkomen, ze kennen ze. Zelfs weten ze op welke dagen deze mensen komen, en dan letten ze extra op bij het schap, zodat deze de 7 zekerheden niet extra uitbuiten.
In principe kan je zeggen dat juist deze mensen het 'verzieken' voor alle anderen.
-
- Been thanked: 1 time
Dat is verpesten voor anderen, op die manier gaat Jumbo deze regeling wel aanpassen of stoppen.
Het is officieel diefstal... Als je op deze manier te werk gaat zijn ze gerechtigd om de Politie in te schakelen of je een winkelverbod te geven.
Het is officieel diefstal... Als je op deze manier te werk gaat zijn ze gerechtigd om de Politie in te schakelen of je een winkelverbod te geven.
-
In welk opzicht valt dit onder diefstal (ik doe trouwens nooit meer met de 7 zekerheden).marjootje83 schreef:Het is officieel diefstal...
-
Onzin dat dat diefstal is. Misbruik maken van de regels is het wel en bovendien schaamteloos gedrag.
-
Inderdaad, het is niet netjes maar zeker geen diefstal.
Maar ik denk dat er maar een hele kleine groep is die dit doet hoor.
Ik maak nog steeds graag gebruik van de regel en bij mijn Jumbo zijn ze altijd super aardig gelukkig.
Maar ik denk dat er maar een hele kleine groep is die dit doet hoor.
Ik maak nog steeds graag gebruik van de regel en bij mijn Jumbo zijn ze altijd super aardig gelukkig.