Nou voor het eerst sinds de blokkade (en mail dat de blokkade weer opgeheven was) weer meegedaan.
En gelijk weer geblokkeerd vanwege fraude.
We hebben toch echt alles gedaan wat we vroegen.
Iedereen heeft zijn account verwijderd.
En een nieuw account aangemaakt. (zelfde email / iban)
Heb nog specifiek gevraagd of de koppeling tussen nieuw en oud account er niet is omdat mijn account wel gedeblokkeerd was. Maar die van de rest niet. Werd mij verzekerd dat er geen koppeling was. En dat het nu goed moest gaan.
Maar helaas.
Mijn oude account zou zelfs gedeblokkeerd moeten zijn. Maar dat was dus ook niet zo.
Ik stop er denk maar mee dat hele scoupy. Als ze niet willen dat je mee doet. Prima. Doen we dat toch niet meer.
Als je meerdere accounts hebt en meerdere apparaten om in te vullen werkt het alleen als je niet allemaal op dezelfde wifi zit. In het begin van scoupy kon je ook niet met hetzelfde wifi adres meerdere accounts bedienen. Ik heb toen vaak voor mezelf 1x ingevuld op de laptop, voor mijn zoon 1x ingevuld op mijn telefoon maar dat deed ik dan met mijn mobiele netwerk en voor mijn dochter op telefoon van partner en dan op zijn mobiele netwerk zodat er 3 verschillende IP adressen werden meegegeven. Er stond bij de cashback ook altijd bij 1 deelname op hetzelfde adres, Iban nummer en IP adres. Toen de app kwam kon je een hele tijd wel meerdere accounts gebruiken op hetzelfde IP adres. Nu terug bij af en een account op 1 IP adres.
Zou het misschien kunnen dat ze de gegevens van een klantenkaart kunnen zien, waardoor ze meer kunnen traceren?
Ik streep de nummers van de klantenkaart vaak door.
Hahahah
Kennen jullie dat nummer : Never ending story
Dat heb ik nu een beetje met scoupy / woolsocks
Kon weer meedoen.
Was op de whitelist gezet
Acties werden goedgekeurd
Maar kan niet uitbetalen want verdachte activiteiten. En daardoor is de uitbetaalfunctie geblokkeerd.
Mag ik weer gaan mailen
Als ik het nu uitbetaald heb gekregen stop ik ermee.
Kost mij teveel tijd en moeite op dit moment
B2B schreef: ↑ma 19 feb 2024, 16:42
Hahahah
Kon weer meedoen.
Maar kan niet uitbetalen want verdachte activiteiten. En daardoor is de uitbetaalfunctie geblokkeerd.
Mag ik weer gaan mailen
Zo wat heb jij een engelengeduld. Complimenten. Hier was de ergernis te groot. Misschien later, ooit weer het S-woord gebruiken
Succes met de laatste loodjes, zo veel moeite dan moet dat toch goedkomen.
B2B schreef: ↑ma 19 feb 2024, 16:42
Hahahah
Kon weer meedoen.
Mag ik weer gaan mailen
Zo wat heb jij een engelengeduld. Complimenten. Hier was de ergernis te groot. Misschien later, ooit weer het S-woord gebruiken
Succes met de laatste loodjes, zo veel moeite dan moet dat toch goedkomen.