Pagina 12 van 17

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 12 jan 2024, 07:40
door Jacky's
Estherp schreef: vr 12 jan 2024, 07:26 Staat er dit op het het scherm dat jullie krijgen?
"Toegang geblokkeerd: scoupy.com heeft het Google-verificatieproces niet afgerond"
Of zal dit weer wat anders zijn?
Nou dat is weer spannend. Ik krijg niets, kan met de accounts nog inloggen, spinnen maar een ingediende bon wordt sowieso afgewezen omdat ik zgn. meerdere accounts heb. Ik ga volgende week wel weer in een tegenoffensief, ben er behoorlijk flauw van.
Succes, hoop dat bij jou goed gaat.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 12 jan 2024, 08:47
door Marry
Ik kon niet meer in scoupy. App bleef steeds hangen. Toen woolsocks erop gezet. Dat ging wel

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 12 jan 2024, 17:33
door Jacky's
Marry schreef: vr 12 jan 2024, 08:47 Ik kon niet meer in scoupy. App bleef steeds hangen. Toen woolsocks erop gezet. Dat ging wel
De hamvraag is.... ...
Krijg je na inloggen en gta aanvraag wel een goedkeuring?

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 12 jan 2024, 19:04
door B2B
Nee vermoed van niet.
Het is 1 account

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: za 13 jan 2024, 10:27
door Marry
Jacky's schreef: vr 12 jan 2024, 17:33
Marry schreef: vr 12 jan 2024, 08:47 Ik kon niet meer in scoupy. App bleef steeds hangen. Toen woolsocks erop gezet. Dat ging wel
De hamvraag is.... ...
Krijg je na inloggen en gta aanvraag wel een goedkeuring?
Mijn tegoed van Scoupy stond gewoon netjes in mijn Woolsocks app.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 24 jan 2024, 05:46
door B2B
Nou voor het eerst sinds de blokkade (en mail dat de blokkade weer opgeheven was) weer meegedaan.
En gelijk weer geblokkeerd vanwege fraude.

We hebben toch echt alles gedaan wat we vroegen.
Iedereen heeft zijn account verwijderd.
En een nieuw account aangemaakt. (zelfde email / iban)
Heb nog specifiek gevraagd of de koppeling tussen nieuw en oud account er niet is omdat mijn account wel gedeblokkeerd was. Maar die van de rest niet. Werd mij verzekerd dat er geen koppeling was. En dat het nu goed moest gaan.

Maar helaas.

Mijn oude account zou zelfs gedeblokkeerd moeten zijn. Maar dat was dus ook niet zo.

Ik stop er denk maar mee dat hele scoupy. Als ze niet willen dat je mee doet. Prima. Doen we dat toch niet meer.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: do 15 feb 2024, 21:51
door Chrisje9999
Als je meerdere accounts hebt en meerdere apparaten om in te vullen werkt het alleen als je niet allemaal op dezelfde wifi zit. In het begin van scoupy kon je ook niet met hetzelfde wifi adres meerdere accounts bedienen. Ik heb toen vaak voor mezelf 1x ingevuld op de laptop, voor mijn zoon 1x ingevuld op mijn telefoon maar dat deed ik dan met mijn mobiele netwerk en voor mijn dochter op telefoon van partner en dan op zijn mobiele netwerk zodat er 3 verschillende IP adressen werden meegegeven. Er stond bij de cashback ook altijd bij 1 deelname op hetzelfde adres, Iban nummer en IP adres. Toen de app kwam kon je een hele tijd wel meerdere accounts gebruiken op hetzelfde IP adres. Nu terug bij af en een account op 1 IP adres.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 07:09
door B2B
Ik gebruik altijd al andere ip adressen voor iedereen.
Nooit dezelfde. Maar dat is niet waar ze nu op controleren.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 10:35
door Buijsje
Zou het misschien kunnen dat ze de gegevens van een klantenkaart kunnen zien, waardoor ze meer kunnen traceren?
Ik streep de nummers van de klantenkaart vaak door.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: ma 19 feb 2024, 16:42
door B2B
Hahahah
Kennen jullie dat nummer : Never ending story
Dat heb ik nu een beetje met scoupy / woolsocks

Kon weer meedoen.
Was op de whitelist gezet
Acties werden goedgekeurd
Maar kan niet uitbetalen want verdachte activiteiten. En daardoor is de uitbetaalfunctie geblokkeerd.
Mag ik weer gaan mailen :twisted:

Als ik het nu uitbetaald heb gekregen stop ik ermee.
Kost mij teveel tijd en moeite op dit moment