Korting bij LIHL
Re: Korting bij LIHL
kuikentje schreef:mag je ook iets bij de blokker of Kruidvat kopen? of moet het echt een supermarkt zijn?
Heeft er iemand bij een blokker of kruidvat gekocht en geld terug gekregen?
Volgens mij staat in de voorwaarden dat het alleen bij supermarkten gekocht mag worden. Dus geen Blokker en Kruidvat.Free schreef:kuikentje schreef:mag je ook iets bij de blokker of Kruidvat kopen? of moet het echt een supermarkt zijn?
Ik heb gewoon uitbetaald gekregenfeelings schreef:Volgens mij staat in de voorwaarden dat het alleen bij supermarkten gekocht mag worden. Dus geen Blokker en Kruidvat.Free schreef:kuikentje schreef:mag je ook iets bij de blokker of Kruidvat kopen? of moet het echt een supermarkt zijn?
Bedankt Monique, ik heb hetzelfde probleem.monique33 schreef:Prima. Ik heb ze net gebeld. Er zijn er meer waar het niet lukt. Ze gaan kijken wat het probleem is. Als ik wat hoor laat ik het hier even weten.
Gisteren de dreft, ariel, oralb en head&sholders uit betaald gekregen!
Leuke actie vind ik t.
Heb de lijst er altijd even bij als ik de nieuwe folders ga bekijken, en op die manier een flinke bak voordeel binnen kunnen halen!
Ik Kan de rest van het jaar weer door met de schoonmaakmiddelen!
Leuke actie vind ik t.
Heb de lijst er altijd even bij als ik de nieuwe folders ga bekijken, en op die manier een flinke bak voordeel binnen kunnen halen!
Ik Kan de rest van het jaar weer door met de schoonmaakmiddelen!
Lenor voor €1,00 gekocht bij het Kruidvat en vandaag €1,50 terug gekregen!feelings schreef:Volgens mij staat in de voorwaarden dat het alleen bij supermarkten gekocht mag worden. Dus geen Blokker en Kruidvat.Free schreef:kuikentje schreef:mag je ook iets bij de blokker of Kruidvat kopen? of moet het echt een supermarkt zijn?

Didaatje schreef: "Bedankt Monique, ik heb hetzelfde probleem"
Lekker in het Leven weet vanmiddag nog steeds geen oplossing voor het probleem.
Lekker in het Leven weet vanmiddag nog steeds geen oplossing voor het probleem.
-
Vorige week Dreft afwasmiddel in de aanbieding gekocht voor 97 cent en net 1 euro retour gekregen.
Heel netjes!!.
Heel netjes!!.
kruidvat; pro expert voor 2 euro ( dat word dan 0 euor
)
ambi pur air effects voor 2 euro ( wat dan ook 0 euor word )
ambi pur electrische luchtverfrisser ( wat dan weer 1 euro word )
ook nog ariel 3 in 1 pods voor 3 euoro
( wel lastig dat je zelf bij moet houden wat je gekocht hebt, volgens mij kun je alles gewoon blijven invullen , niet dat het word uitbetaald ,maar het zou zoveel makkelijker zijn als het dan ook verdwijnt )

ambi pur air effects voor 2 euro ( wat dan ook 0 euor word )
ambi pur electrische luchtverfrisser ( wat dan weer 1 euro word )
ook nog ariel 3 in 1 pods voor 3 euoro
( wel lastig dat je zelf bij moet houden wat je gekocht hebt, volgens mij kun je alles gewoon blijven invullen , niet dat het word uitbetaald ,maar het zou zoveel makkelijker zijn als het dan ook verdwijnt )