Etos app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sailor

Re: Etos app

Bericht door sailor »

Bedankt voor de update tip. Ik heb het net gedaan en heb gelijk mijn verassingen gekregen. €2,50 korting bij €15. Gratis compressed rexona, fa 1+1 en etos voetbruistablet.
Mariette

Bericht door Mariette »

Hier niet de etos app maar wel de kaart geactiveerd, als eerste 2,50 korting gekregen en net mailtje ontvangen dat ik t/m 20 April mag kiezen tussen Andrelon conditioner, 250 ml Dover shower naar keuze of tandpasta.
Jisca

Bericht door Jisca »

Kon dus de app niet updaten.. even op internet gezocht en ik moest data wissen van de Google Play Store app, de app stopzetten en updates verwijderen, daarna kon ik eindelijk de Etos app updaten.

Nu heb ik 2 aanbiedingen erbij, namelijk de voetbruistablet voor 100.000 stappen, en Rexona voor 50.000 stappen.
Ik hoop en neem aan dat er in de loop van de week nog een paar bij komen, want inmiddels zit ik op ruim 550.000 stappen ;)
Duurt even voordat de app optimaal werkt denk ik.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door K'tje »

Ik heb de Etos kaart gehaald en geactiveerd. Nu krijg ik een gratis kadootje, mag met mijn kaart gratis Dove douche of een Andrelon conditioner ophalen. Leuk!!!
deerntie

Bericht door deerntie »

Zijn er nog mensen die de app nog gebruiken? Levert het nog wat op of is het alleen het begin waarin je leuke kortingen/gratis producten krijgt?
Chrisje9999
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Zat aan de 500.000 stappen en hij ging toen niet verder, heb al een tijd niet gekeken maar zie nu dat ik alweer op 192.000 stappen zit en niets gratis meer gekregen.

Moet vaker kijken krijg nu net bericht van 2,50 korting bij besteding van 15,00 euro.
Sunny02

Bericht door Sunny02 »

Ik zit nu op 450.000 stappen. Alleen in het begin een paar gratis cadeautjes gehad en 2x €2,50 korting bij besteding van €15,00. Verder alleen maar korting (op dingen die ik niet nodig heb)
sailor

Bericht door sailor »

Na de laatste update van de app doet de stappenteller het niet meer bij. :(
minie

Bericht door minie »

pas afgelopen week de app gedowload. kreeg 2,50 korting bij 15 euro aankoop. toen ik in de winkel was mocht ik vervolgens ook nog een gratis product grabbelen uit een ton. toch leuk!
Jisca

Bericht door Jisca »

Hier werkt de app ook totaal niet goed.. heb er al veel mailcontact over gehad met Etos.

Zij beweren dat er alweer een nieuwe update beschikbaar is, maar die kan ik niet vinden in mijn playstore. Ik moest de app ook een keer verwijderen en opnieuw installeren, zodat de teller het weer ging doen. Die doet het inderdaad weer, zonder dat mijn mobiel zo snel leeg gaat, maar het lijkt erop dat ik nu minder stappen krijg terwijl ik evenveel loop als vóór het updaten van de app de eerste keer (toen lukte 20.000 me wel, nu met moeite 5.000 per dag).

Verrassingen lijken overgeslagen te worden als ik naar 'totaal' ga. Ik zie dan dat ik allang langs een sterretje ben gekomen, maar bij aanbiedingen krijg ik alleen de persoonlijke aanbiedingen.

In de laatste mail van Etos aan mij stond dat ik maar moest bellen als het toch niet lukte. Vind dat een beetje veel moeite.. tot nu toe toch een paar leuke dingen gratis gekregen, maar ik denk dat de app gewoon nog niet goed werkt.
Plaats reactie