Ik weet niet, maar alles deze week heeft niet looptijd van vele weken, maar enkel nog enkele dagen viel mij op en blijkbaar hebben zij dat eerder al gestart.
Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz: acties 2022
Een nieuwe week, nieuwe kansen
Er kwamen zojuist weer artikelen vrij.
Ik wilde reserveren.
Zie ik de tekst: onmogelijk te boeken.
Zijn er meer mensen.die dit te zien kregen?
Er kwamen zojuist weer artikelen vrij.
Ik wilde reserveren.
Zie ik de tekst: onmogelijk te boeken.
Zijn er meer mensen.die dit te zien kregen?
-
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 10 times
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Hoop dat zij deze week met weer mooie acties komen, maar heb zo mijn twijfel gezien de korte looptijden van de producten eerder en dat het straks Kerst is. Zou haast naar de winkel gaan om te kijken of ik zo mee kan doen, maar tegelijk wil ik niet leuke komende acties mislopen en gun anderen ook (al lopen bepaalde acties vandaag volgens hun teller).
B2B is het jou gelukt om wel mee te doen?
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Nee
Zag dat ze toen wel het aantal dagen dat je mee kon doen voor de Yoghurt verhoogt hadden naar 3
En toen was hij niet meer te reserveren. Dus iemand had hem toen wel kunnen reserveren.
Denk dat je hem niet kan reserveren omdat de looptijd korter is dan de tijd die je krijgt om het te kopen.
Zag dat ze toen wel het aantal dagen dat je mee kon doen voor de Yoghurt verhoogt hadden naar 3
En toen was hij niet meer te reserveren. Dus iemand had hem toen wel kunnen reserveren.
Denk dat je hem niet kan reserveren omdat de looptijd korter is dan de tijd die je krijgt om het te kopen.
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
De yoghurt (wijn idem) was even later wel weg en hij verdwijnt nu telkens ook nog viel mij op.B2B schreef: ↑ma 19 dec 2022, 10:15 Nee
Dat de aardbeien open blijven staan snap ik.
- Zeeuwsmeisje
Ik heb de gok gewaagd en heb wijn en peren bij de plus gehaald. Wijn stond nog open en kon ik gelijk indienen, peren kon ik thuis indienen toen deze even vrijkwam.
Ik vermoed dat meer mensen snel een product kopen. Op het moment dat je ‘deelnemen’ aanklikt, heb je in principe alle tijd om het product te kopen en de bon te scannen. Dus ook een soort van reserveren. Maar dan moet je dus wel de code al weten of gescand hebben. Voor de peren heb je niet eens een code nodig!
Ik vermoed dat meer mensen snel een product kopen. Op het moment dat je ‘deelnemen’ aanklikt, heb je in principe alle tijd om het product te kopen en de bon te scannen. Dus ook een soort van reserveren. Maar dan moet je dus wel de code al weten of gescand hebben. Voor de peren heb je niet eens een code nodig!