Gold niet de max of deed je het in de nieuwe week?Zeeuwsmeisje schreef: ↑ma 19 dec 2022, 10:58 Ik heb de gok gewaagd en heb wijn en peren bij de plus gehaald. Wijn stond nog open en kon ik gelijk indienen, peren kon ik thuis indienen toen deze even vrijkwam.
Ik vermoed dat meer mensen snel een product kopen. Op het moment dat je ‘deelnemen’ aanklikt, heb je in principe alle tijd om het product te kopen en de bon te scannen. Dus ook een soort van reserveren. Maar dan moet je dus wel de code al weten of gescand hebben. Voor de peren heb je niet eens een code nodig!
Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Re: Treetz: acties 2022
- Zeeuwsmeisje
Nieuwe week!
Ik had deze producten vorige week wel kunnen reserveren, maar weer vrijgegeven omdat de wijn niet voorradig was en de perencode (toen) niet werkte.
-
Bedankt en leuk voor jou. Ik ben dan alleen benieuwd of Treetz deze week nog acties plaatst of niet.Zeeuwsmeisje schreef: ↑ma 19 dec 2022, 11:56Nieuwe week!
Ik had deze producten vorige week wel kunnen reserveren, maar weer vrijgegeven omdat de wijn niet voorradig was en de perencode (toen) niet werkte.
Ik had vanochtend een mail gestuurd. Kreeg dit als reactie:
Ofwel heeft de campagne de limiet van deelnemers bereikt, ofwel heeft u de limiet van inzendingen bereikt (maximaal 5 tegelijk).
Nou 5 had ik dus niet. Aantal deelnemers zou kunnen maar dan lijkt het me toch niet dat een product weer open komt te staan.....
Ofwel heeft de campagne de limiet van deelnemers bereikt, ofwel heeft u de limiet van inzendingen bereikt (maximaal 5 tegelijk).
Nou 5 had ik dus niet. Aantal deelnemers zou kunnen maar dan lijkt het me toch niet dat een product weer open komt te staan.....
En nog een reactie:Batjaa schreef: ↑ma 19 dec 2022, 12:47 Ik had vanochtend een mail gestuurd. Kreeg dit als reactie:
Ja, je hebt gelijk.
Campagnes hebben deadlines voor deelname. Hier zijn de data verstreken en kunt u geen tijd krijgen om uw product te kopen, de kassabon op te sturen en de enquête in te vullen. Maar dit wordt bijgewerkt op de aanvraag.
Onze excuses en tot ziens!
- Zeeuwsmeisje
Ik denk dat Treetz deze week/dit jaar geen nieuwe acties meer plaatst. De meeste acties verlopen vandaag en de rest verloopt morgen.
Dat denk ik idd ook, dat wordt afkickenZeeuwsmeisje schreef: ↑di 20 dec 2022, 06:50Ik denk dat Treetz deze week/dit jaar geen nieuwe acties meer plaatst. De meeste acties verlopen vandaag en de rest verloopt morgen.
- Zeeuwsmeisje
Een deel van de cashbacks (afgerond voor 15 december) is bij mij uitbetaald.
-
Bij mij op rekening.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 20 dec 2022, 09:20 Een deel van de cashbacks (afgerond voor 15 december) is bij mij uitbetaald.