Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 85 times
- Been thanked: 22 times
Re: Treetz acties (2023)
Lekker weer.
Wil ik de kassabon uploaden
Klik ik verkeerd
Zou prettig zijn als ze verwijderen weghalen.
Opnieuw reserveren lukt niet.
Mag t nu nog maar 1 keer?
Iemand mee bekend?
Wil ik de kassabon uploaden
Klik ik verkeerd
Zou prettig zijn als ze verwijderen weghalen.
Opnieuw reserveren lukt niet.
Mag t nu nog maar 1 keer?
Iemand mee bekend?
Wat is dat toch met die Treetz akties. Nu weer met Kruidvat douchegel. Wederom niet verkrijgbaar in de winkel. Personeel had hem nog nooit gezien.
Online uitverkocht. En dan heb je 2 dagen om meerdere filialen af te lopen. Wat zijn jullie ervaringen ?
Online uitverkocht. En dan heb je 2 dagen om meerdere filialen af te lopen. Wat zijn jullie ervaringen ?
Bij ons stond er een display met allemaal verschillende geuren Kruidvat douchegel, allemaal 1,49 en alleen deze 0,99
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Ik kan ze gewoon 2x reserveren, heb wel een android telefoon. Heb vorige week zelf met 2 dagen verlengd ivm vakantie. En geen enkel probleem.
Deleted.
Laatst gewijzigd door clc op vr 22 dec 2023, 14:48, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Die 1,69 van de douchegel lijkt ook de Belgische prijs te zijn. In Nederland is deze alleen even tijdelijk voor 99 cent verkocht met op=op als je kijkt naar de Kruidvat folder van vorige week.
Zullen dat echt maar zo weinig zijn? Was er niet ook de verkiezing van een of ander "beste product van het jaar" of zo eraan gekoppeld? In elk geval in het verleden stonden dan precies die producten met deze reclame in de folders.
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 1 time
Ja, die 12 heb ik goed begrepen, was ik toen ook verbaasd over, was bij een te testen product in het verleden.
Kan uiteraard wisselen, maar aan de snelheid dat het weg is zegt mij wel dat het er niet veel meer zijn.
Kan uiteraard wisselen, maar aan de snelheid dat het weg is zegt mij wel dat het er niet veel meer zijn.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times