Jacky's schreef: ↑za 15 jul 2023, 19:45
Dat ketox mail gedoe heb ik ook explosief staan in de inbox 2 van mijn accounts.
Heel lang geleden meegedaan met deze accounts voor een enquête invullen.
i.d.d. veelvuldig aanwezig en niet te blokkeren, tot op heden niet gelukt. Niet prettig.
Ik ook. En de melding dat ik gehackt was en mijn ww moest veranderen. Gedaan en nu is het minder
Omg ik heb hier ook enorm veel last van wel 20 mails per uur die binnenkomen qua spam werkelijk niet normaal meer dat is zelfs in m’n inbox en in m’n spam zitten er dan ook al wel bijna 100 op een dag. Nooit last van gehad vroeg me al af hoe dit kon.
Krijg ook heel veel SPAM op 2 emailadressen en 1 hiervan gebruik ik voor Scoupy en het andere niet en krijg daar ook dezelfde SPAM binnen. Komt volgens mij niet van Scoupy.
Miranda schreef: ↑ma 17 jul 2023, 09:05
Gebruikt iedereen een hotmail mailadres? In mijn geval is dat wel zo namelijk. Kan een hotmail probleem zijn die daar wel om bekend staat ook.
Ik ben met Scoupy gestopt, maar krijg op het bij Scoupy bekende Hotmail-adres veel spam. Dit emailadres gebruik ik ook voor bv enquete-sites, of aanvraag voor gratis produkten. Dus logisch dat er Spam binnenkomt.
Op mijn Hotmail waar mijn persoonlijke mail op binnenkomt krijg ik echt nooit spam.