AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Jij kunt nu Unox Kleine Soep in zak gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Op te halen in jouw Albert Heijn, [...] of een andere Albert Heijn-winkel die dit product verkoopt.
De actie loopt tot en met zondag 24 september 2017.
Voor de eerste keer dit jaar heb ik weer eens een gratis product met mijn bonuskaart mogen halen!
Ik heb Unox Extra Rijkgevuld Linzensoep gehaald.
Alleen hadden ze de e-mail wel eens eerder deze week mogen sturen, ik kreeg hem pas vanochtend ...
Op te halen in jouw Albert Heijn, [...] of een andere Albert Heijn-winkel die dit product verkoopt.
De actie loopt tot en met zondag 24 september 2017.
Voor de eerste keer dit jaar heb ik weer eens een gratis product met mijn bonuskaart mogen halen!
Ik heb Unox Extra Rijkgevuld Linzensoep gehaald.
Alleen hadden ze de e-mail wel eens eerder deze week mogen sturen, ik kreeg hem pas vanochtend ...
FÏNLEY Spritz, Mojito en Royal, de verrassende nieuwe frisdrank voor volwassenen. Met subtiele bubbels, verfijnde smaken en een gebalanceerde bitterheid. FÏNLEY frisdranken zijn gemaakt met vruchtensappen, zonder toegevoegde conserveermiddelen en met weinig calorieën. Je vindt ze in de smaken:
✓ FÏNLEY Spritz
✓ FÏNLEY Mojito
✓ FÏNLEY Royal
Jij kunt nu drie blikjes FÏNLEY gratis uitproberen, dus pak er van elke smaak eentje mee. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart. De actie loopt tot en met zondag 24 september 2017.
✓ FÏNLEY Spritz
✓ FÏNLEY Mojito
✓ FÏNLEY Royal
Jij kunt nu drie blikjes FÏNLEY gratis uitproberen, dus pak er van elke smaak eentje mee. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart. De actie loopt tot en met zondag 24 september 2017.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Zojuist in mijn mail:
Persoonlijke aanbieding!
Up & Go is een eiwit- en vezelrijke zuiveldrank met volkoren havermout en ruim 15 gram eiwit per pak (330ml). Een heerlijke energieboost voor in de morgen of tussendoor.
Jij kunt nu Up & Go gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Persoonlijke aanbieding!
Up & Go is een eiwit- en vezelrijke zuiveldrank met volkoren havermout en ruim 15 gram eiwit per pak (330ml). Een heerlijke energieboost voor in de morgen of tussendoor.
Jij kunt nu Up & Go gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Nu staat er dit op de pagina over de bonuskaart.
https://www.ah.nl/bonuskaart?utm_medium ... dwod-n8OSA
Als eerste nieuwe producten proberen
Een paar keer per jaar nodigen wij je uit om producten gratis uit te proberen. Deze producten worden automatisch geladen op jouw Bonuskaart en kun je ophalen bij jouw Albert Heijn. We zijn natuurlijk benieuwd wat je ervan vindt.
https://www.ah.nl/bonuskaart?utm_medium ... dwod-n8OSA
Als eerste nieuwe producten proberen
Een paar keer per jaar nodigen wij je uit om producten gratis uit te proberen. Deze producten worden automatisch geladen op jouw Bonuskaart en kun je ophalen bij jouw Albert Heijn. We zijn natuurlijk benieuwd wat je ervan vindt.
Vandaag ontvangen: Jij kunt nu Chaudfontaine Fusion gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart. Super
-
Mentos Say Hello is een nieuwe rol met heerlijke frambozen en sinaasappelsnoepjes. Op elk snoepje staat een opdracht die je samen met iemand anders kunt uitvoeren. Van moonwalken, een high five scoren tot een selfie maken en een aanzoek doen. Er zijn 34 opdrachten, dus probeer ze allemaal!
Jij kunt nu Mentos Say Hello 5-pk gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Jij kunt nu Mentos Say Hello 5-pk gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Toch niet die Affligem Tripel van Scoupy gedronken, alle 4 flesjes achter elkaar? 2016????? hoe, wat??? AH bonuskaart 2016???Alberto schreef:geldig tot 2016??
Kreeg ik vandaag ook een mail van.Miranda schreef:Mentos Say Hello is een nieuwe rol met heerlijke frambozen en sinaasappelsnoepjes. Op elk snoepje staat een opdracht die je samen met iemand anders kunt uitvoeren. Van moonwalken, een high five scoren tot een selfie maken en een aanzoek doen. Er zijn 34 opdrachten, dus probeer ze allemaal!
Heb nog nooit iets gratis gehad van ah.
Leuk!
-
FÏNLEY is de verrassende nieuwe frisdrank voor volwassenen. Met subtiele bubbels, verfijnde smaken en een gebalanceerde bitterheid. FÏNLEY frisdranken zijn gemaakt met vruchtensappen, zonder toegevoegde conserveermiddelen en met weinig calorieën. Je vindt ze in de smaken:
FÏNLEY Pompelmoes & Bloedsinaasappel
FÏNLEY Citroen & Vlierbloesem
FÏNLEY Sinaasappel & Cranberry
Jij kunt nu een fles 1 liter FÏNLEY gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
FÏNLEY Pompelmoes & Bloedsinaasappel
FÏNLEY Citroen & Vlierbloesem
FÏNLEY Sinaasappel & Cranberry
Jij kunt nu een fles 1 liter FÏNLEY gratis uitproberen. Het enige dat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.