Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lotje

Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Bericht door Lotje »

Ik heb highco maar weer eens gebeld en daar zeggen ze dat zij niet gaan over de actievoorwaarden. Ik moet de vraag nog maar een keer per mail stellen. Of de kassabonnen uitbetaald worden die onder de oude voorwaarden zijn ingediend, kon men ook niet zeggen. Dit kunnen ze niet maken, is misleiding idd.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

De facebook pagina heeft een mail terug gestuurd dat ik contact met highco moet zoeken. Maar zie hierboven weer dat ze er niet over gaan. Wat is dit nu?
MaartjeG

Bericht door MaartjeG »

Actievoorwaarden kunnen bijgesteld worden.

Mijns inziens gelden de actievoorwaarden zoals die waren op het moment dat je meedeed aan de actie. Stond die regel er toen nog niet bij, dan zou het artikel in combinatie met een aanbieding mogen. Ik denk dat als je dit voorlegt aan iemand die verstand heeft van rechten, dat je je gelijk krijgt. Maar goed, ik heb geen rechten gestudeerd ;)
scoobie

Bericht door scoobie »

als je een product in de aanbieding hebt gekocht dan zouden ze op z'n minst de prijs die je er dan voor betaald hebt moeten terug betalen.
Bijv als je 3,50 terug krijgt op de vaatwastabletten en je hebt hiervoor maar 0,99 euro betaald dan zouden ze toch die 0,99 uit moeten betalen.
Dit is wel wat scoupy doet en dat is dan ook eerlijk vind ik.
petra11
Been thanked: 28 times

Bericht door petra11 »

ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb 0,99 voor vaatwastabletten betaald en als ik dat terug krijg, vind ik het prima.
Oral B heb ik 1,00 voor betaald, als ik dat bedrag terug krijg, ook goed.
Maar hoe doen ze het dan met 1+1 gratis. Bij Scoupy zeggen ze dan: 1 gratis van de supermarkt en 1 x gratis via Scoupy Zou fijn zijn als High Co dat ook zou doen. Bij Unox bierbommetjes via Korting is Leuk kreeg je maar de helft terug als het in een 1+1 gratis-actie was gekocht.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Dit kreeg ik net via pb op facebook.
Bezorg je ons even jouw e-mailadres? Dan kunnen we je verder op de hoogte houden.

Bedankt!
Groet,
Team Lekker in het leven

Heb terug gestuurd wanneer ik dan reactie mag ontvangen gezien de actie eindig is
Lotje

Bericht door Lotje »

Ik heb wederom gevraagd of ik er op kan rekenen dat mijn inzendingen uitbetaald gaan worden, ongeacht of de produkten in de aanbieding zijn gekocht. Op mijn mail kreeg ik als antwoord dat ze het gaan navragen...
Bij Procter&Gamble/lekkerinhetleven neem ik aan? Op mijn eerdere vraag of produkten in de aanbieding gekocht mocht worden hadden ze het ook al na gevraagd en toen mocht het.
Ben heel benieuwd wat het antwoord dit keer dan zal zijn.
Deezers

Bericht door Deezers »

Ik haal denk ik alleen de Mr. Proper. Als de overige producten niet in de aanbieding gekocht mogen worden scheelt het niks met een normale 1+1 aanbieding wat veel gedoe scheelt met indienen, en ergens vertrouw ik Highco nooit zo. Mag de Mr. Proper alleen de gele variant?
sailor

Bericht door sailor »

Deezers schreef:Ik haal denk ik alleen de Mr. Proper. Als de overige producten niet in de aanbieding gekocht mogen worden scheelt het niks met een normale 1+1 aanbieding wat veel gedoe scheelt met indienen, en ergens vertrouw ik Highco nooit zo. Mag de Mr. Proper alleen de gele variant?
Je kan ook de always maandverband/inlegkruisjes halen. Die kosten ongeveer €2,40 en je krijgt €2,55 terug en de ambi pur luchtverfrisser. De goedkoopste is €3,19 en je krijgt €3,00 terug en betaal maar €0,19 ervoor.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Ik heb een ambi PUR luchtverfrisser voor 2,99 gekocht bij AH
Plaats reactie