Lois schreef: ↑do 23 jul 2020, 22:06
Hier ook niet, ik had hem nog eerder ingevuld dan dat Jacky's hem hier had geplaatst.
Misschien bestaat dat testpanel uit 10 personen?
Idd beetje vreemd, meestal zijn de meesten van ons er toch wel bij...
Dat bedrijf heeft nu wel onze gegevens op een goedkope manier verkregen, ik ga in het vervolg niet meer meedoen aan zo'n actie.
Dat klopt Ronaldo, vind ik ook niet leuk op zo'n manier
Idd beetje vreemd, meestal zijn de meesten van ons er toch wel bij...
Dat bedrijf heeft nu wel onze gegevens op een goedkope manier verkregen, ik ga in het vervolg niet meer meedoen aan zo'n actie.
Vandaag mail naar Tros Radar gezonden of ze dit soort acties van bedrijven kunnen onderzoeken, wat doen ze met de persoonsgegevens, en hoeveel mensen krijgen idd het beloofde product.
ronaldo schreef: ↑vr 24 jul 2020, 05:42
Vandaag mail naar Tros Radar gezonden of ze dit soort acties van bedrijven kunnen onderzoeken, wat doen ze met de persoonsgegevens, en hoeveel mensen krijgen idd het beloofde product.
Goed Ronaldo, ik heb gisteren ook even een mailtje verstuurd aan 'Napoleon" Kon het niet laten om het toch even te melden. Ben benieuwd want hun antwoord is ( en/of ik uberhaupt een antwoord krijg) We wachten het maar af.
Goed Ronaldo, ik heb gisteren ook even een mailtje verstuurd aan 'Napoleon" Kon het niet laten om het toch even te melden. Ben benieuwd want hun antwoord is ( en/of ik uberhaupt een antwoord krijg) We wachten het maar af.
Heb bericht gekregen:
thumbnail_Screenshot_20200727-154118_Emailnapoleon.jpg (101.57 KiB) 1511 keer bekeken
Dan hebben wij hier allemaal geen geluk gehad....
Had wel wat snoepjes verwacht van Napoleon...voor de klacht. Maar goed...