Klinkt wat als een tikfout?
gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)
Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)
Hoe ziet die sticker eruit die erop zit?
Ik kijk al weken bij verschillende AH winkels maar ik heb nog nooit iets van een sticker gezien
Ik kijk al weken bij verschillende AH winkels maar ik heb nog nooit iets van een sticker gezien
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Bij onze ah is het ijs met sticker niet meer te verkrijgen.
Alleen zonder sticker nog te koop.
Alleen zonder sticker nog te koop.
ja en hier heeft op sommige smaken nooit een sticker gezeten. Ik wilde graag de walnoot proberen maar die heb ik in 2 ah's nooit met sticker gevonden, uiteindelijk de pecan gekocht met sticker.
ik had zowel voor mijzelf als voor mijn moeder zo'n pot met ijs gekocht, twee verschillende smaken op twee verschillende data.
Eerst voor mijzelf ingestuurd, actie goedgekeurd. Toen die voor mijn moeder met de tweede kassabon, en kreeg als reactie: kassabon is al gebruikt.
Ik dacht; hoe kan dat, heb ik me zo vergist? Dus nog een keer voor mijn moeder ingediend met de eerste kassabon en excuses erbij dat de twee kassabonnen wellicht verwisseld waren en wat is de reactie: ook de eerste kassabon is al gebruikt. Ik snap niet hoe dat kan, maar wel balen.
Eerst voor mijzelf ingestuurd, actie goedgekeurd. Toen die voor mijn moeder met de tweede kassabon, en kreeg als reactie: kassabon is al gebruikt.
Ik dacht; hoe kan dat, heb ik me zo vergist? Dus nog een keer voor mijn moeder ingediend met de eerste kassabon en excuses erbij dat de twee kassabonnen wellicht verwisseld waren en wat is de reactie: ook de eerste kassabon is al gebruikt. Ik snap niet hoe dat kan, maar wel balen.