GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Gisteren keurig bezorgd door Post.nl niet gekreukeld,
zag er echt heel leuk uit met eigen gekozen foto.
Bedank voor deze leuke tip " Sunny02 "
zag er echt heel leuk uit met eigen gekozen foto.
Bedank voor deze leuke tip " Sunny02 "
Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues
Hier gisteren ook keurig ontvangen en vandaag even een duoverpakking gekocht voor 2,25. Kleenex betaalt 2,24 terug dus voor 1 cent twee dozen tissues. Leuke actie
Waar heb je die duobox gekocht Meriam, want dat is een leuke deal
Die duobox is voor dat bedrag bij de Kruidvat te koop zie ik.
Ik ga maar ook naar de Kruidvat.
Ik ga maar ook naar de Kruidvat.
dan ga ik daar vanmiddag ook even kijken, bedankt voor de tip
Kan iemand mij zeggen wat de streepjescode van de duobox is ?
Is dit de code die om de folie van de 2 pakken zit en eindigt op .......017167 ?
Is dit de code die om de folie van de 2 pakken zit en eindigt op .......017167 ?
@Foeksia
op de coupon staat dat je bij een duopak beide streepjescodes mee moet sturen. Ik denk dus dat je de 2 codes van de doosjes moet hebben
op de coupon staat dat je bij een duopak beide streepjescodes mee moet sturen. Ik denk dus dat je de 2 codes van de doosjes moet hebben
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
duodoos gekocht bij trekpleister.
Ik heb van beide dozen de streepjescode en van de folie meegestuurd.
En van het geheel een foto gemaakt voordat het op de post ging
Ik heb van beide dozen de streepjescode en van de folie meegestuurd.
En van het geheel een foto gemaakt voordat het op de post ging
Bij kruidvat.Where schreef:Waar heb je die duobox gekocht Meriam, want dat is een leuke deal
Duobox ook gezien bij Deen en Dirk van den Broek.