Hier een afwijzing omdat er geen DE op de bon staat. Tja…
Tip: DE café gratis via Scoupy icm Desk Services
Re: Tip: DE café gratis via Scoupy icm Desk Services
Bij mij geeft deze link nu een error aan, terwijl de einddatum nog niet voorbij is. Heeft toevallig iemand nog een andere link die wel werkt?
- Zeeuwsmeisje
Bij mij werkt de link van liamito nog wel. Misschien even in een andere browser openen, of de cache legen?
De link werkt wel, maar bij het insturen krijg ik een error en worden de gegevens niet verstuurd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 10:35Bij mij werkt de link van liamito nog wel. Misschien even in een andere browser openen, of de cache legen?
- Zeeuwsmeisje
Ik heb vanochtend om 10:28 deze link gebruikt voor een cashback aanvraag en dat ging dus goed. Ik kreeg meteen een bevestiging via de mail. Dat was dus na het verschijnen van je berichtje.Raven schreef: ↑wo 24 mei 2023, 19:43De link werkt wel, maar bij het insturen krijg ik een error en worden de gegevens niet verstuurd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 10:35Bij mij werkt de link van liamito nog wel. Misschien even in een andere browser openen, of de cache legen?
Daarom dacht ik aan een andere browser of het legen van de cache. Soms is de bijlage te groot.
Ik had zelf Chrome gebruikt als browser en mijn bon was 810kb.
Helaas lukt het mij nog steeds niet. Ik heb contact opgenomen met D.E..Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 20:27Ik heb vanochtend om 10:28 deze link gebruikt voor een cashback aanvraag en dat ging dus goed. Ik kreeg meteen een bevestiging via de mail. Dat was dus na het verschijnen van je berichtje.Raven schreef: ↑wo 24 mei 2023, 19:43De link werkt wel, maar bij het insturen krijg ik een error en worden de gegevens niet verstuurd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 24 mei 2023, 10:35
Bij mij werkt de link van liamito nog wel. Misschien even in een andere browser openen, of de cache legen?
Daarom dacht ik aan een andere browser of het legen van de cache. Soms is de bijlage te groot.
Ik had zelf Chrome gebruikt als browser en mijn bon was 810kb.
Liamito, mag ik vragen waar je de link vandaan hebt. De pagina zegt Hellofresh actie, klopt dit?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Ja hoor, deze link stond in de actievoorwaarden van de link van Famke uit de openingspost.Raven schreef: ↑do 25 mei 2023, 12:45Liamito, mag ik vragen waar je de link vandaan hebt. De pagina zegt Hellofresh actie, klopt dit?