Lidl Plus app: gratis gesuikerde donut, koffie- of pecannotenbroodje

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
vak2012

Re: Lidl Plus app: gratis gesuikerde donut, koffie- of pecannotenbroodje

Bericht door vak2012 »

Bij mij lijkt de nieuwe niet te werken. Krijg m wel in de app maar kan m niet activeren
vak2012

Bericht door vak2012 »

Inmiddels doet ie het wel
Annett

Bericht door Annett »

Ik heb gisterochtend de Lidl Plus kaart gescanned bij de zelfscan, maar de korting van een ander (geactiveerd) coupon ging er niet vanaf. Mijn vriend had dat laatst met de vorige coupon van de pecannotenbroodjes. Eerst dacht ik, hij heeft misschien niet goed gescanned, maar vandaag overkwam mij het dus zelf. Ik heb het aan de medewerker gevraagd, en wij hebben het meerdere keren geprobeerd. Blijkbaar was er een storing en kon die korting niet verwerkt worden, maar de kassabon stond wel in de app. Het rare was dat je dat als klant niet kon zien, er was geen waarschuwing of zo, gewoon geen korting. Ik heb de producten maar terug gegeven, probeer het later in de week nog een keer.
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

Annett schreef: di 29 aug 2023, 00:42 Ik heb gisterochtend de Lidl Plus kaart gescanned bij de zelfscan, maar de korting van een ander (geactiveerd) coupon ging er niet vanaf. Mijn vriend had dat laatst met de vorige coupon van de pecannotenbroodjes. Eerst dacht ik, hij heeft misschien niet goed gescanned, maar vandaag overkwam mij het dus zelf. Ik heb het aan de medewerker gevraagd, en wij hebben het meerdere keren geprobeerd. Blijkbaar was er een storing en kon die korting niet verwerkt worden, maar de kassabon stond wel in de app. Het rare was dat je dat als klant niet kon zien, er was geen waarschuwing of zo, gewoon geen korting. Ik heb de producten maar terug gegeven, probeer het later in de week nog een keer.
Dat had mn vriend ook toen dacht hij nou dan betaal ik wel gewoon en toen was het bedrag toch 0 euro.
Plaats reactie