Gratis Robijn wascapsules en wasmiddeldoekjes scoupy
-
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
Re: Gratis Robijn wascapsules en wasmiddeldoekjes scoupy
Pff, eindelijk goedgekeurd.
Ik vind die vraag over het product "apart "
Vond je Robijn caps lekker, dezelfde vraag over de Always.
Ik vind die vraag over het product "apart "
Vond je Robijn caps lekker, dezelfde vraag over de Always.
Bij de ah is de robijn 2+3 maar ik twijfelde om het met de actie mee te nemen. Dus toch maar alleen de 2 gratis producten gepakt
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Vreemd dat het bij sommige al is goedgekeurd daar m’n dochter het gisterochtend al gelijk had gekocht en wel goed had ingevuld door eerst de bon te fotograferen en daarna nog een foto met de streepjescode. Maar nog altijd in behandeling.
Bij mij gisteren afkeuring omdat de foto van streepjescode miste daarna gelijk opnieuw gedaan door 2 foto’s in te sturen ook nog altijd in behandeling.
Bij mij gisteren afkeuring omdat de foto van streepjescode miste daarna gelijk opnieuw gedaan door 2 foto’s in te sturen ook nog altijd in behandeling.
-
Nu mail:
Je hebt een cashback aanvraag ingediend voor Robijn. Wegens het grote aantal aanvragen kan het dat deze wat later behandeld wordt dan je van ons gewend bent.
Als je aanvraag goedgekeurd wordt hoef je niets te doen en ontvang je zo spoedig mogelijk je cashback.
Mocht je aanvraag afgekeurd worden dan is dat meestal omdat we een foto van de barcode missen, dan wel dat de barcode niet doorgestreept is.
Nadat je een afkeuringsmail hebt ontvangen kan je een nieuwe cashback aanvraag indienen. Houd er rekening mee dat er een beperkt aantal producten vergoed kan worden, dus wacht niet te lang met het indienen van je nieuwe aanvraag.
Hoe dien je de aanvraag in?
Klik op Kassabon insturen
Maak foto van de hele kassabon. Klik 1x op doorgaan
Klik op 'Voeg foto toe'
Maak foto van doorgestreepte barcode op product
Klik 2x op doorgaan
Zo moet het goed gaan. Succes!
Groetjes van Scoupy
Je hebt een cashback aanvraag ingediend voor Robijn. Wegens het grote aantal aanvragen kan het dat deze wat later behandeld wordt dan je van ons gewend bent.
Als je aanvraag goedgekeurd wordt hoef je niets te doen en ontvang je zo spoedig mogelijk je cashback.
Mocht je aanvraag afgekeurd worden dan is dat meestal omdat we een foto van de barcode missen, dan wel dat de barcode niet doorgestreept is.
Nadat je een afkeuringsmail hebt ontvangen kan je een nieuwe cashback aanvraag indienen. Houd er rekening mee dat er een beperkt aantal producten vergoed kan worden, dus wacht niet te lang met het indienen van je nieuwe aanvraag.
Hoe dien je de aanvraag in?
Klik op Kassabon insturen
Maak foto van de hele kassabon. Klik 1x op doorgaan
Klik op 'Voeg foto toe'
Maak foto van doorgestreepte barcode op product
Klik 2x op doorgaan
Zo moet het goed gaan. Succes!
Groetjes van Scoupy
-
Hier bij mijn dochter vandaag iets eerder op de dag de goedkeuring en zojuist bij mijzelf ook. Altijd fijn bij deze bedragen.
Bij mij staan beide acties vandaag als SVJ in de app. Gelijk even gekocht en ingediend.