Had ik ook inderdaad tot 4x toe zelfs??Marry schreef: ↑di 28 nov 2023, 08:13Je krijgt nu ook vanzelf een extra optie om een foto toe te voegen bij Robijn. Na het aanvinken van de producten. Ik heb er nu dus 2 keer een foto van de fles in staanVita schreef: ↑di 28 nov 2023, 02:49Ja. Eerst een foto van de kassabon. Dan krijg je de optie "nog een foto toevoegen" (rechtsonder, voordat je de bon verstuurt). Dan doe je een foto van de Robijn (hele product, dus niet alleen de doorgestreepte barcode). Dus gewoon een streep of een kruis door de barcode. En dan alles versturen.
Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
Dat had ik ook idd, maar mn vriend niet. Ik heb ook 2x een foto van de fles. Nou ja, beter teveel dan te weinigMarry schreef: ↑di 28 nov 2023, 08:13Je krijgt nu ook vanzelf een extra optie om een foto toe te voegen bij Robijn. Na het aanvinken van de producten. Ik heb er nu dus 2 keer een foto van de fles in staanVita schreef: ↑di 28 nov 2023, 02:49Ja. Eerst een foto van de kassabon. Dan krijg je de optie "nog een foto toevoegen" (rechtsonder, voordat je de bon verstuurt). Dan doe je een foto van de Robijn (hele product, dus niet alleen de doorgestreepte barcode). Dus gewoon een streep of een kruis door de barcode. En dan alles versturen.
-
Volgens mijn vriendin kan je ook nog inzenden met een bon van vandaag?
Ik heb zelf al meegedaan maar volgens haar staat hij onder verlopen maar staat er oude bon van 28/11 mag nog.
Bij wie nog meer dat Robijn langzamer is met goedkeuring? De rest allemaal wel goedgekeurd, behalve de Robijn nog niet….
-
Bij mij nog niets goedgekeurd??
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Bij mij en mijn vriend de Robijn nog niet goedgekeurd. Bij mijn vriend de Verkade wel goedgekeurd en bij mij nog niet.
hier is ook nog niet alles goed gekeurd
.b.v. van 1 kassabon waar Verkade + tandpasta samen op staan, de Verkade wel, de tandpasta niet.
bij een ander van de familie de tandpasta nog niet goed gekeurd
en bij de derde ook 1 product nog niet...
zal wel goedkomen, maar je zit er wel op te wachten.
.b.v. van 1 kassabon waar Verkade + tandpasta samen op staan, de Verkade wel, de tandpasta niet.
bij een ander van de familie de tandpasta nog niet goed gekeurd
en bij de derde ook 1 product nog niet...
zal wel goedkomen, maar je zit er wel op te wachten.
Hier ook de Verkade en aquafresh goedgekeurd maar Robijn (k&k fles) nog niet (mijn account ) en verkade goedgekeurd maar aquafresh en 3 x Robijn (doekjes/caps/k&k-fles) nog niet (account zus)
Laatst gewijzigd door SWNL op di 28 nov 2023, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
en net bericht gehad van Scoupy dat het allemaal wat langer kan duren
wegens drukte.
we wachten af.
wegens drukte.
we wachten af.
-
Heb ik ook gehad inderdaad.