Pagina 3 van 17

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 08:17
door marjootje83
Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.

Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 08:33
door Marry
B2B schreef: di 05 dec 2023, 16:55 Hier zijn ze volhoudend dat ik meerdere accounts heb.
Er zijn wel meerdere accounts. Maar daar zitten allemaal andere mensen achter
Met andere rekeningnummers en gegevens?

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 08:35
door Marry
marjootje83 schreef: wo 06 dec 2023, 08:17 Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.

Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 08:45
door K'tje
Wat een gedoe allemaal, ik ben helemaal gestopt toen ze overgingen naar het nieuwe systeem. O.a doordat ik (bewust) geen smartphone heb, het willen koppelen aan je bankrekening etc
Als ik leuke acties zag langs komen, baalde ik en ging ik weer twijfelen om mee te doen. Nu bewijst hun werkwijze weer mijn juiste keuze.
Ik hoop voor jullie dat ze gaan inzien dat ze zo 'klanten / deelnemer' gaan verliezen.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 13:48
door liamito
Weinig service bij de 'klantenservice'. Gebed zonder eind op deze manier. :|

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 13:50
door liamito
Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Staat dit ergens online?

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 13:54
door Marry
liamito schreef: wo 06 dec 2023, 13:50
Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Staat dit ergens online?
Ja op de website bij de veelgestelde vragen, onder het kopje klantenservice

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 14:24
door B2B
Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:33
B2B schreef: di 05 dec 2023, 16:55 Hier zijn ze volhoudend dat ik meerdere accounts heb.
Er zijn wel meerdere accounts. Maar daar zitten allemaal andere mensen achter
Met andere rekeningnummers en gegevens?
Ja andere rekeningnummer andere gegevens andere IP adres.
maar toch linken ze ze aan elkaar. Wij krijgen als enige antwoord. Alle accounts verwijderen.

Ze zijn niet voor reden vatbaar lijkt het wel.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 14:27
door B2B
Marry schreef: wo 06 dec 2023, 13:54
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Alleen ziet hij dit nu dus als 1 persoon. En moet je beide je account verwijderen.
of 1 van beide moet het account verwijderen. Daar zijn ze niet helemaal duidelijk mee.
Ze reageren ook niet op je mail. Maar je krijgt elke keer een variatie van een eerdere mail over
meerdere accounts aan 1 iban of meerderen accounts voor 1 persoon.

Ik laat alles uitbetalen. En verwijder de zooi.

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Geplaatst: wo 06 dec 2023, 16:10
door milourekem
Wauw, hier hetzelfde liedje.
Ik heb een eigen account.
Heb eigen ticket geüpload in mijn persoonlijke Scoupy account (website).
Reactie afkeuring, iemand met hotmail.nl heeft hem gebruikt, is zelfde ticket.

Terwijl beiden anders zijn. Ze hebben beide inzendingen naar mij gestuurd.

En nu een mail, oops vergissing, uw ticket komt overeen met @ outlook . com

Ehm! Snapt iemand dit nog?