Lays 3 halen 2 betalen
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Re: Lays 3 halen 2 betalen
zagbee schreef: ↑vr 26 jul 2024, 19:48Houd je mail goed in de gaten, ik heb de volgende mail gehad:Naar aanleiding van deze Actie zijn er in totaal 62 Lay’s Borrelboxen, elk ter waarde van ongeveer 295 EUR, te winnen. En 3 keer een Lay’s Experience, elk ter waarde van 2000 euro (hierna de “Prijzen”), te winnen.
Ben benieuwd wat het is. Hoe kan die box 295 euro waard zijn? Elektrische koelbox?Bedankt voor uw deelname aan de Lay's Genietmomentjes winactie.
We zijn verheugd u te laten weten dat u geselecteerd bent als een gelukkige voorlopige winnaar van een Lay’s Cool-Borrelbox, gefeliciteerd!
Ik laat jullie uiterlijk 4 november weten wat ze nou gaan opsturen Had 3 zakken bij AH gehaald voor 4,- en dus 1,33 retour. Dat komt neer op 89 cent per zak. Ze zijn nog t/m dit weekend in de aanbieding. Succes.Onder voorbehoud van validatie zullen we vervolgens uw gegevens doorgeven aan het prijsuitvoeringsteam, die ervoor zullen zorgen dat de prijs uiterlijk 4 november 2024 naar u wordt verzonden.
Ik heb deze mail vandaag ook gehad, geselecteerd als gelukkige voorlopige winnaar van de Lay's Cool-Borrelbox. Ik moest wel een mail terugsturen dat ik aan de voorwaarden voldoe (inwoner van NL, ouder dan 18 en geen medewerker van Lay's of de promotor). Uiterlijk 4 november zou ie opgestuurd worden. Ik ben benieuwd!
@Zagbee, heb jij al wat gehoord?
Nee en ik begrijp niet hoe ze aan de waarde van 295 euro komen. Krijgen we een grote elektrische koelbox?Vita schreef: ↑do 26 sep 2024, 19:32zagbee schreef: ↑vr 26 jul 2024, 19:48Houd je mail goed in de gaten, ik heb de volgende mail gehad:Naar aanleiding van deze Actie zijn er in totaal 62 Lay’s Borrelboxen, elk ter waarde van ongeveer 295 EUR, te winnen. En 3 keer een Lay’s Experience, elk ter waarde van 2000 euro (hierna de “Prijzen”), te winnen.
Ben benieuwd wat het is. Hoe kan die box 295 euro waard zijn? Elektrische koelbox?Bedankt voor uw deelname aan de Lay's Genietmomentjes winactie.
We zijn verheugd u te laten weten dat u geselecteerd bent als een gelukkige voorlopige winnaar van een Lay’s Cool-Borrelbox, gefeliciteerd!
Ik laat jullie uiterlijk 4 november weten wat ze nou gaan opsturen Had 3 zakken bij AH gehaald voor 4,- en dus 1,33 retour. Dat komt neer op 89 cent per zak. Ze zijn nog t/m dit weekend in de aanbieding. Succes.Onder voorbehoud van validatie zullen we vervolgens uw gegevens doorgeven aan het prijsuitvoeringsteam, die ervoor zullen zorgen dat de prijs uiterlijk 4 november 2024 naar u wordt verzonden.
Ik heb deze mail vandaag ook gehad, geselecteerd als gelukkige voorlopige winnaar van de Lay's Cool-Borrelbox. Ik moest wel een mail terugsturen dat ik aan de voorwaarden voldoe (inwoner van NL, ouder dan 18 en geen medewerker van Lay's of de promotor). Uiterlijk 4 november zou ie opgestuurd worden. Ik ben benieuwd!
- Vita
Die waarde snap ik ook niet helemaal. Als ik op het plaatje inzoom, is het ook net alsof er boxen inzitten. Misschien ook met bluetooth?zagbee schreef: ↑za 28 sep 2024, 12:52Nee en ik begrijp niet hoe ze aan de waarde van 295 euro komen. Krijgen we een grote elektrische koelbox?Vita schreef: ↑do 26 sep 2024, 19:32zagbee schreef: ↑vr 26 jul 2024, 19:48
Houd je mail goed in de gaten, ik heb de volgende mail gehad:
Ben benieuwd wat het is. Hoe kan die box 295 euro waard zijn? Elektrische koelbox?
Ik laat jullie uiterlijk 4 november weten wat ze nou gaan opsturen Had 3 zakken bij AH gehaald voor 4,- en dus 1,33 retour. Dat komt neer op 89 cent per zak. Ze zijn nog t/m dit weekend in de aanbieding. Succes.
Ik zag dat er nu een plaatje van staat. Heb eens rondgezocht en nu heb ik precies dezelfde gevonden:
https://nl.aliexpress.com/item/1005003768519871.html
- Vita
Goed gevonden. Grappig ding. Nu maar wachten op de volgende zomerzagbee schreef: ↑za 28 sep 2024, 18:36 Ik zag dat er nu een plaatje van staat. Heb eens rondgezocht en nu heb ik precies dezelfde gevonden:
- Vita
Ik kreeg vandaag een bevestiging dat ik echt zo'n koelbox gewonnen hebzagbee schreef: ↑za 28 sep 2024, 18:36 Ik zag dat er nu een plaatje van staat. Heb eens rondgezocht en nu heb ik precies dezelfde gevonden:
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Leuk gefeliciteerdVita schreef: ↑ma 07 okt 2024, 10:50Ik kreeg vandaag een bevestiging dat ik echt zo'n koelbox gewonnen hebzagbee schreef: ↑za 28 sep 2024, 18:36 Ik zag dat er nu een plaatje van staat. Heb eens rondgezocht en nu heb ik precies dezelfde gevonden:
Nog helemaal niets vernomen, ben benieuwd of ze hem eindelijk gaan opsturen na 3,5 maand te hebben gewacht.Ik laat jullie uiterlijk 4 november weten wat ze nou gaan opsturen Had 3 zakken bij AH gehaald voor 4,- en dus 1,33 retour. Dat komt neer op 89 cent per zak. Ze zijn nog t/m dit weekend in de aanbieding. Succes.Onder voorbehoud van validatie zullen we vervolgens uw gegevens doorgeven aan het prijsuitvoeringsteam, die ervoor zullen zorgen dat de prijs uiterlijk 4 november 2024 naar u wordt verzonden.
- Vita
Ik heb hem afgelopen zaterdag ontvangen. Wat een enorm dingzagbee schreef: ↑ma 04 nov 2024, 11:00Nog helemaal niets vernomen, ben benieuwd of ze hem eindelijk gaan opsturen na 3,5 maand te hebben gewacht.Ik laat jullie uiterlijk 4 november weten wat ze nou gaan opsturen Had 3 zakken bij AH gehaald voor 4,- en dus 1,33 retour. Dat komt neer op 89 cent per zak. Ze zijn nog t/m dit weekend in de aanbieding. Succes.Onder voorbehoud van validatie zullen we vervolgens uw gegevens doorgeven aan het prijsuitvoeringsteam, die ervoor zullen zorgen dat de prijs uiterlijk 4 november 2024 naar u wordt verzonden.
Heb jij een bevestiging gehad?