GTA Sensodyne mondwater KIL
Re: GTA Sensodyne mondwater KIL
Marry en Lois, mogelijk hebben jullie op het invoerscherm per ongeluk bij aankoopbedrag: 6,90 ingevuld?
(ipv 6,99)

-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Haha ja dat zou ook nog kunnen... Dat kan ik niet meer controleren.Shiven schreef:Marry en Lois, mogelijk hebben jullie op het invoerscherm per ongeluk bij aankoopbedrag: 6,90 ingevuld?(ipv 6,99)

De Sensodyne mondwater is nu enkel nog geldig bij DA Drogist van 6 t/m 19 april 2015
ook raar dat het nu ineens alleen nog maar bij de DA geldig is en ook nog veel korter. Ik was te laat om mee te doen bij Kruidvat en kon m tot nu toe bij supermarkten niet vinden. DA zit hier niet meer in de buurt dus helaas...maar zowiezo wel een rare actie vind ik.
Bij het Kruidvat was de aankoopdatum erg kort.
De juiste datum wanneer je die in de supermarkt mocht kopen weet ik niet meer maar ik kan me herinneren dat je van zowel het Kruidvat als je aankoop in de supermarkt je geld kon terug vragen tot 3 mei 2015.
Wie nog een kassabon van de Sensodyne van de supermarkt heeft liggen zou ik aanraden een mailtje naar Korting Is Leuk te sturen.
De juiste datum wanneer je die in de supermarkt mocht kopen weet ik niet meer maar ik kan me herinneren dat je van zowel het Kruidvat als je aankoop in de supermarkt je geld kon terug vragen tot 3 mei 2015.
Wie nog een kassabon van de Sensodyne van de supermarkt heeft liggen zou ik aanraden een mailtje naar Korting Is Leuk te sturen.