KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door monique33 »

Dank je Utrechtse Bert

In Hengelo stonden vandaag van de nieuwe de Plenty, Milka en Conimex er.
Meriam

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Meriam »

Mariette schreef:Ja ik ben er geweest Meriam afgelopen zondag. Ze hadden toen Milka en Conimex kroepoek staan.

Mariette
Dank je wel mariette. Ik kom binnenkort daar en ga dan even een kijkje nemen.
Chrisje9999
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

In Sliedrecht en Gorinchem
Conimex
Roerbakrijst
Milka
Pepsi

In Sliedrecht ook nog
Holy Soda
Zilvervliesrijst
Bolletje beschuit
Misschien meer maar dat weet ik niet meer
Jo12

Bericht door Jo12 »

Machteld schreef: Ik weet niet of ik het red voor zaterdag.. maar als ik er ben geweest, dan hoor je het van me.
Ik ben in Klarenbeek geweest, en daar stonden nu de conimex kroepoek, plenty schoonmaakdoekjes, flesjes pepsi, en rollen bolletje beschuit. Die beschuit zat al bij de vorige actie, dus ik heb alleen de andere 3 zaken gekocht. Er lag nog genoeg toen ik er was!
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Krijgen jullie ook steeds net niet terug wat je betaald heb?
Ik heb nu 0.20 cent te weinig terug gekregen.
En het komt wel vaker voor dat niet het juiste bedrag terug betaald wordt.
Ben ik hierin de enige?
Jo12

Bericht door Jo12 »

Ik kreeg 20 cent te weinig gestort, terwijl ik toch echt de juiste bedragen door heb gegeven.
Natasja79v

Bericht door Natasja79v »

Wij hebben hier totaal geen winkel in de buurt die meedoet met een speciaal actieschap.
Begrijp ik het goed dat je anders niet mee kunt doen? Dat je de producten niet zo mag kopen?
Deze acties zijn voor mij nieuw namelijk. Ik ken dit niet op deze manier.
(Sorry als de vraag stom overkomt, maar wie weet dat iemand mij kan helpen)
feelings

Bericht door feelings »

Natasja79v schreef:Wij hebben hier totaal geen winkel in de buurt die meedoet met een speciaal actieschap.
Begrijp ik het goed dat je anders niet mee kunt doen? Dat je de producten niet zo mag kopen?
Deze acties zijn voor mij nieuw namelijk. Ik ken dit niet op deze manier.
(Sorry als de vraag stom overkomt, maar wie weet dat iemand mij kan helpen)
Natasja zoals ik het heb begrepen kun je niet meedoen als je geen supermarkt in de buurt hebt van de lijst.
Shiven

Bericht door Shiven »

@Natasja79v, ja je begrijpt het goed dat je niet mee kunt doen als je geen deelnemende winkel kunt bezoeken voor aankoop van de Stickerproducten.
Direct in het begin moet je de unieke code die op de sticker staat al invoeren. Dit betreft een testpilot van K.i.L....en als het succesvol blijkt, willen ze uitbreiden naar meer supermarkten. Houd dus de lijst van deelnemende winkels in de gaten ;-)
Vosje8227

Bericht door Vosje8227 »

Ik ben 1,5 week geleden in Bavel geweest. Ik heb daar gevonden:

Conimex, Plenty, Pepsi, Holy Soda, Bolletje beschuit en Lassie Zilvervlies rijst.

Iemand inmiddels nog andere producten gezien daar?
Plaats reactie