Proef gratis de drie nieuwste Bolero limonade smaken
-
Re: Proef gratis de drie nieuwste Bolero limonade smaken
Ontvangen en afgerond. Je betaalt niets . Leuk!
-
ook mail ontvangen, geloof ik, maar helaas kwam hij direct in de spamfolder. en heb ik hem per ongeluk verwijdert 

Hij is bij mij ook in de spam map terecht gekomen!
Bestelt en ben benieuwd!
Bestelt en ben benieuwd!
even een tip: op de website van bolero is ook nog een ander gratis proefpakketje aan te vragen met 6 smaken, deze: http://www.bolerolimonadewinkel.nl/nl/b ... akket.html
ik heb die toegevoegd aan mijn bestelling nadat ik de kortingscode al had ingevoerd en de verzendkosten blijven op 0 staan!
ik heb die toegevoegd aan mijn bestelling nadat ik de kortingscode al had ingevoerd en de verzendkosten blijven op 0 staan!
Ik zie hem nu ook niet meer staan idd, blijkbaar hebben ze dit snel van de site gehaald (of ze zijn al op?).. wel jammer!!Miranda schreef:Jouw link werkt niet en ik kan het op de site ook niet vinden?
Toen ik op je link klikte, deed ie t nog wel.
Heb een bericht op facebook besteld of het mogelijk is om die nog bij mijn bestelling toe te voegen. Tot op heden nog geen antwoord.
Heb een bericht op facebook besteld of het mogelijk is om die nog bij mijn bestelling toe te voegen. Tot op heden nog geen antwoord.
Ik heb de proefverpakking van 3 stuks vandaag ontvangen. Echter mijn trucje werkte blijkbaar niet.. die andere proefsmaken heb ik er niet bij gekregen.