Korting bij LIHL
Re: Korting bij LIHL
Ik heb vanochtend ook de e-mail ontvangen met de deelnemende producten.
Dit zijn de voorwaarden: https://action.highco-data.be/WebAct_le ... aarden.pdf
Dit zijn de voorwaarden: https://action.highco-data.be/WebAct_le ... aarden.pdf
Groet,
Marieke
Marieke
Zijn ze ook geldig icm andere acties mr proper is namelijk bij ah 1 euro en je krijgt 1 euro terug dan zal je hem dus gratis hebben?
-
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 5 times
Gaat vanaf donderdag in. Dus de artikelen niet eerder kopen !
hij zal heus wel komen bij iedereen die vooraf mail heeft ontvangen.
Ik wacht rustig af.
Zag trouwens in de blokker folder veel vd artikelen voordelig staan.
hij zal heus wel komen bij iedereen die vooraf mail heeft ontvangen.
Ik wacht rustig af.
Zag trouwens in de blokker folder veel vd artikelen voordelig staan.
Ik ben benieuwd of het ook bij de Blokker mag. In de voorwaarden staat dat je het alleen in Nederlandse supermarkten mag kopen.
Ik heb een slecht gevoel bij het laatste punt van de voorwaarden. Nu lees ik nergens dat het niet in combinatie mag met een aanbieding, maar dat kan zomaar tussentijds aangepast worden. Daarnaast vind ik 6-8 weken wachten op terugbetaling zo 2014. KortingisLeuk en Scoupy kunnen het veel sneller.
Hoe werkt dit? Kun je gelijk nádat je een product gekocht hebt, je gegevens invullen of moet je wachten tot je alle producten die je in de actieperiode wilt kopen, bij elkaar hebt en dan alles tegelijk aanvragen. Weet iemand dit? Ik wil misschien steeds op nieuwe acties in de supermarkten wachten, maar dan moet je misschien wel lang wachten met het geld-terug-vragen?
In de algemene voorwaarden staat dat de betaling 6-8 weken duurt, In de mail staat dat het na enkele dagen wordt uitbetaalt."Enkele dagen later wordt het cash-backbedrag terugbetaald op je bankrekening! Lees er even alle info en voorwaarden op na. "