Gta pattex schilderskit
Re: Gta pattex schilderskit
Waar gebruiken jullie dat voor? Het lijkt een leuke actie maar ik heb geen idee wat ik met dat spul moet doen.
ik ga deze actie ouderwets via de post doen. Op de site van Pattex kan ik alleen de 3€ refundactie vinden.. Daar ga ik niet op gokken....3 tubes gekocht en ik ga voor de volle 100%, niet voor 3 x 3€ 

http://www.pattex.nl/dhz/over-pattex/Ac ... fund-.htmlMM12 schreef:ik ga deze actie ouderwets via de post doen. Op de site van Pattex kan ik alleen de 3€ refundactie vinden.. Daar ga ik niet op gokken....3 tubes gekocht en ik ga voor de volle 100%, niet voor 3 x 3€
via deze link kun je het indienen, veel makkelijker

Ik zie maar een halve website, de onderste helft wil niet laden en ik kan dus de kassabon niet uploaden, wel de drie producten in vullen,bij informatie aankoopbewijs, maar daaronder komt waarschijnlijk iets dat je de kassabon moet uploaden en dat lukt niet. Hebben meer mensen daar last van? Er staat captcha verificatie verlopen klik het slectievakje opnieuw aan, maar dat zie ik dus ook niet.
Ik heb een bus/tube gehaald, en ga die indienen. Maar vroeg me af: zijn er hier mensen die het bedrag van die 3 bussen terug hebben al? Het staat op de afgescheurde coupon, maar het lijkt me zo overdreven veel om terug te vragen. Klopt het wel? 

Oh, ik heb het net ingevoerd via internet, en daar kan je echt 3 producten invullen en de prijs van elk product. Nou, zal wel goed zitten dan dus. Wat zal het hier mooi worden! Alles netjes ge-kit 

Ik heb ze bij Praxis gehaald. Dan krijg je airmiles en als je mazzel hebt worden ze ook nog verdubbeld deze maand!