mijnpluspanel
Re: mijnpluspanel
Welkom bij deze nieuwe vragenronde van mijnPLUSpanel, waarin wij graag van u horen wat u van uw PLUS supermarkt vindt.
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons zodra het onderzoek sluit (de week van 24 oktober) een mail met hierin een waardebon voor een bakje PLUS Huismerk Notenmelange. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
Shiven schreef:Welkom bij deze nieuwe vragenronde van mijnPLUSpanel, waarin wij graag van u horen wat u van uw PLUS supermarkt vindt.
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons zodra het onderzoek sluit (de week van 24 oktober) een mail met hierin een waardebon voor een bakje PLUS Huismerk Notenmelange. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
nog geen mail ontvangen. bedankt voor het informeren.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
In mijn mailbox een bericht van mijnpluspanel om mee te doen aan een nieuw onderzoek over mijn plus supermarkt.
Beste ,
Welkom bij deze nieuwe vragenronde van mijnPLUSpanel, waarin wij graag van u horen wat u van uw PLUS supermarkt vindt.
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons in de week van 27 maart een mail met hierin een waardebon voor een zakje PLUS Huismerk choco classics. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
Lengte: 10 minuten
Beloning: Een zakje PLUS Huismerk choco classics
Sluitingsdatum: 26 maart 2017
Deelname is anoniem
Beste ,
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons in de week van 27 maart een mail met hierin een waardebon voor een zakje PLUS Huismerk choco classics. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
Lengte: 10 minuten
Beloning: Een zakje PLUS Huismerk choco classics
Sluitingsdatum: 26 maart 2017
Deelname is anoniem
Ik heb vandaag ook de vragenlijst ontvangen.
Ik ben benieuwd wat een " zakje PLUS Huismerk choco classics" is.
Ik ben benieuwd wat een " zakje PLUS Huismerk choco classics" is.