Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis
Re: Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis
Op de Facebookpagina had nog iemand de tip om een cap in een wasbolletje met warm water op te lossen en dat dan in de wasmachine te doen, misschien ook het proberen waard.
-
dit zijn ondingen leuke aktie maar ik sla over poeder lost nl niet goed op en dan kan je nog een keer wassen
en persil doet er niets aan
en persil doet er niets aan
Ik heb ze al weer gekocht bij kruitvat 3.49. Ik leg ze onderin de trommel met wasgoed erop
Geen problemen
Geen problemen
Ik heb de Persil PowerMix Caps vanmiddag bij de AH Zuid Apeldoorn gekocht. Er hing ook een bordje 1+1 gratis onder, dus ik had er 2 meegenomen.
Bleek de 2e gratis helemaal niet eraf getrokken te zijn.
Ik naar de servicebalie, bleek 1+1 gratis een hele oude actie zijn geweest van 20 maart!!!
Maar ik kreeg mijn 7,- euro wel gewoon terug en mocht de 2e gratis houden. Ze hebben heel snel dat bordje weggehaald
Op de kassabon staat niets over een actie vermeld van de Persil, dus bon ingediend.. nu heb ik dus 2 verpakkingen Persil PowerMix Caps gratis
Bleek de 2e gratis helemaal niet eraf getrokken te zijn.
Ik naar de servicebalie, bleek 1+1 gratis een hele oude actie zijn geweest van 20 maart!!!
Maar ik kreeg mijn 7,- euro wel gewoon terug en mocht de 2e gratis houden. Ze hebben heel snel dat bordje weggehaald

Op de kassabon staat niets over een actie vermeld van de Persil, dus bon ingediend.. nu heb ik dus 2 verpakkingen Persil PowerMix Caps gratis

Je kan het formulier alvast invullen en aanklikken dat je het product nog moet kopen.
Dan krijg je een bericht met de mededeling dat je nog gebruik kan maken van de actie.
Zodra je het product hebt gekocht kan je van de actie gebruik maken door de link in de mail aan te klikken.
Dan krijg je een bericht met de mededeling dat je nog gebruik kan maken van de actie.
Zodra je het product hebt gekocht kan je van de actie gebruik maken door de link in de mail aan te klikken.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Bij eerdere acties met limiet kon je niet alleen via deze manier verzekerd zijn van vergoeding. Vraag me af of het nu wel zo is?GRatis schreef:Je kan het formulier alvast invullen en aanklikken dat je het product nog moet kopen.
-