Pagina 3 van 5
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 09:10
door Shiven
Lyly schreef:Heeft iemand misschien een EAN nummer zodat ik en natuurlijk anderen niet de verkeerde verpakking kopen
3 176582 009964
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 09:59
door koekje
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 10:48
door indy777
thx.....dus geen sticker nodig....ga m straks halen !
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 11:46
door B2B
Was toevallig bij de coop hier.
Ze hebben hem wel. Maar ze waren allemaal 12 dagen over datum.
Dus maar niet meegenomen.
Morgen bij de jumbo maar is kijken

Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 20:31
door Famke
Gevonden en gaat morgen op de post.
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: za 28 mei 2016, 23:31
door koekje
B2B schreef:Was toevallig bij de coop hier.
Ze hebben hem wel. Maar ze waren allemaal 12 dagen over datum.
Dus maar niet meegenomen.
Morgen bij de jumbo maar is kijken

och waarom niet? schimmelkaas schijn je ook te kunnen eten

Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: zo 05 jun 2016, 20:01
door Meriam
Geldt deze actie voor de 200 grams verpakking?
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: zo 05 jun 2016, 20:28
door Famke
Meriam schreef:Geldt deze actie voor de 200 grams verpakking?
Er is volgens mij geen ander formaat van de brie?

Shiven heeft anders 28 mei heel handig het EAN nummer opgeschreven.
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Geplaatst: zo 05 jun 2016, 20:55
door Meriam
Famke schreef:Meriam schreef:Geldt deze actie voor de 200 grams verpakking?
Er is volgens mij geen ander formaat van de brie?

Shiven heeft anders 28 mei heel handig het EAN nummer opgeschreven.
Dank je, ik wilde hem bestellen bij ah.nl en zag daar alleen een 200 grams verpakking, zonder ean code. Vandaar dat ik even check...
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald: Wat is de terugbetalingstermijn?
Geplaatst: ma 06 jun 2016, 10:51
door Shiven
Pas nu antwoord ontvangen. Jammer is dat het een vage reactie is:
Geachte,
Hartelijk dank voor uw vraag via ons platform I Love Cheese en uw interesse in onze Le Rustique producten.
In Nederland loopt de terugbetalingsactie via een extern bedrijf.
Zij verzamelen eerst een aantal bonnen samen vooraleer zij aan de terugbetaling van de bonnen beginnen.
Hierdoor kunnen wij u spijtig genoeg geen exacte terugbetalingsdatum bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groeten,
Het Le Rustique team
Shiven schreef:Ik schreef zojuist: "Alle noodzakelijke info staat op die sticker".
....nou ja, alle noodzakelijke info... Wat ontbreekt is de vermelding van de termijn waarbinnen terugbetaald wordt.
Heb een contactformulier verzonden met de vraag hiernaar.