Hier van hetzelfde....geen bevestiging, geen geld...K'tje schreef:Geen bevestiging gehad. Er stond bij dat het tot 2 weken kon duren voor het terug gestort werd.
Even een bevestiging sturen,w as wel zo netjes. Enige bewijs is je mail in de verzonden items.
Van Haver Tot... GTA
Re: Van Haver Tot... GTA
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ik kreeg een mailtje terug dat de kassabon niet leesbaar was omdat het formaat te klein was. Dus opnieuw de kassabon ingestuurd, daarna niets meer gehoordjanet schreef:Hier van hetzelfde....geen bevestiging, geen geld...K'tje schreef:Geen bevestiging gehad. Er stond bij dat het tot 2 weken kon duren voor het terug gestort werd.
Even een bevestiging sturen,w as wel zo netjes. Enige bewijs is je mail in de verzonden items.
Ik ook !..dacht nog: wat netjes..dus gegevens opnieuw verstuurd....daarna niks meerMarry schreef:Ik kreeg een mailtje terug dat de kassabon niet leesbaar was omdat het formaat te klein was. Dus opnieuw de kassabon ingestuurd, daarna niets meer gehoordjanet schreef:Hier van hetzelfde....geen bevestiging, geen geld...K'tje schreef:Geen bevestiging gehad. Er stond bij dat het tot 2 weken kon duren voor het terug gestort werd.
- tequilacin
- Been thanked: 1 time
- tequilacin
En krijg dus ook gewoon geen antwoord!!
Ik heb de bon 4 Juli ingestuurd, en heb tot op heden helemaal niets vernomen.
Ze zouden volgens hun eigen voorwaarden binnen 14 dagen het geld retour storten, maar dat is dus niet gebeurd.
Ze schenden dus hun eigen voorwaarden.
Tijd voor actie?
Ze zouden volgens hun eigen voorwaarden binnen 14 dagen het geld retour storten, maar dat is dus niet gebeurd.
Tijd voor actie?
Er zijn toch nog geen 14 dagen verstreken dan?tequilacin schreef:En krijg dus ook gewoon geen antwoord!!
Tijd voor actie?
4 plus 14 is 18 en het is vandaag 16
Je kan het ook op facebook(als je die hebt) plaatsen, dan reageren ze waarschijnlijk sneller, omdat iedereen het leest......de link van facebook had ik hierboven al ergens neergezet....paar dagen terug...ach nee, doe maar niet, er zijn mensen die er in mei iets neergezet hebben en nog op antwoord wachten, zie ik.....zo druk met stickjes maken....geen tijd om hun klanten te woord te staan....
- tequilacin
In het weekend worden geen overboekingen gemaakt.Where schreef:Er zijn toch nog geen 14 dagen verstreken dan?tequilacin schreef:En krijg dus ook gewoon geen antwoord!!
Tijd voor actie?
4 plus 14 is 18 en het is vandaag 16
- tequilacin
Toch gisteren een antwoord gekregen; er is nog hoop!!
We hebben je mail ontvangen en deze is in behandeling.
Je krijgt zsm het bedrag gestort van ons.

We hebben je mail ontvangen en deze is in behandeling.
Je krijgt zsm het bedrag gestort van ons.