Zou die laatste crystal clear ( in een pak ) kunnen zijn ?Penterman schreef:liamito schreef:Helemaal links lijkt me Arla Naturals halfvolle fruityoghurt Rood fruit.Sophie100 schreef:Het product tweede van rechts is volgens mij Lassie rijst. Het vierde product van links is Maggie mals en kruidig denk ik.liamito schreef:Op de achtergrond: Maggi Mals en Kruidig?Meriam schreef:De groene verpakking aan de rechterzijde lijkt heel veel op de maaslander kruid en pit kaas.....detulp050 schreef:Die grote fles lijkt me PepsiDidaatje schreef:Blikje Delmonte gold, rechts achter zilvervliesrijst met linzen, denk ik
Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 14 times
Re: Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
-
alweer die rijst met linzen ze kunnen het maar niet kwijt volgens mij
Leuke en lekkere producten. Hopelijk gaan ze niet snel op.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times
als dit de producten zijn ben ik benieuwd naar de voorwaarden, inderdaad alweer Arla naturals en Lassie rijst met linzen.
En de mals & kruidig was er pas ook al
Jacky's schreef:als dit de producten zijn ben ik benieuwd naar de voorwaarden, inderdaad alweer Arla naturals en Lassie rijst met linzen.
Capri Sun Fruity water is de laatste
volgens plaatje op pagina 1 is één van de voorwaarden 100% cashback voor alle productenJacky's schreef:als dit de producten zijn ben ik benieuwd naar de voorwaarden, inderdaad alweer Arla naturals en Lassie rijst met linzen.
Capri Sun Fruity niet bij AH, maar waar wel?
Maaslander Kruid & pit rucola ook niet bij veel AH's, waar wel?
Maaslander kruid en pit gezien bij plus.koekje schreef:volgens plaatje op pagina 1 is één van de voorwaarden 100% cashback voor alle productenJacky's schreef:als dit de producten zijn ben ik benieuwd naar de voorwaarden, inderdaad alweer Arla naturals en Lassie rijst met linzen.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Je kan online via de bekende methode bij de filialen AH al langs gaan om te kijken of het in het assortiment zit? Geen zekerheid, maar meer duidelijkheid dan het in werkelijkheid langs bij al die filialen.koekje schreef:volgens plaatje op pagina 1 is één van de voorwaarden 100% cashback voor alle productenJacky's schreef:als dit de producten zijn ben ik benieuwd naar de voorwaarden, inderdaad alweer Arla naturals en Lassie rijst met linzen.