Scoupy: Vitaminwater, Hüttenkäse, Häagen-Dazs, Yogho!Yogho!, Sportlife, Digestive Cream, DREAM Rice
-
Re: Scoupy: Vitaminwater, Hüttenkäse, Häagen-Dazs, Yogho!Yogho!, Sportlife, Digestive Cream, DREAM Rice
Ik weet niet zeker of ik het goed gezien heb, maar die sportlife is meen ik nu 1,99 per potje bij kruidvat.....
als je daar dan 50% korting over krijgt, kosten ze maar 1 euro??? ipv 3,99 normaal(wat ik wel erg veel vindt voor zo'n potje)
als je daar dan 50% korting over krijgt, kosten ze maar 1 euro??? ipv 3,99 normaal(wat ik wel erg veel vindt voor zo'n potje)
Re: Scoupy: Vitaminwater, Hüttenkäse, Häagen-Dazs, Yogho!Yogho!, Sportlife, Digestive Cream, DREAM Rice
dANK voor de tip.
Betekent dat dat je dan 1 euro van Scoupy terugkrijgt?
En mag je dit ook bij Kruidvat kopen als dit niet bij de winkels staat waar t product te koop is (alleen supers)?
Betekent dat dat je dan 1 euro van Scoupy terugkrijgt?
En mag je dit ook bij Kruidvat kopen als dit niet bij de winkels staat waar t product te koop is (alleen supers)?
Vandaag gekocht bij Kruidvat voor 1,99 en ik krijg 1 euro retour van Scoopy 

Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Sportlife is op.
Insturen oude kassabon uiterste bondatum 28-09-2016.
Insturen oude kassabon uiterste bondatum 28-09-2016.
o, wat jammer, niet gezien, dat je bij Sportlife de helft / 50% terug kreeg.
Ik had gelezen van 3,99 voor 1,99, dat staat in de aanhef.
Dus ik dacht, dan krijg je niks terug als je hem bij kruidvat koopt, want daar is hij al 1,99.
en nu ben ik dus te laat helaas. soms zit het mee, soms zit het tegen.
Dus ik dacht, dan krijg je niks terug als je hem bij kruidvat koopt, want daar is hij al 1,99.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
petra11 schreef:o, wat jammer, niet gezien, dat je bij Sportlife de helft / 50% terug kreeg.
Dat was precies wat ik ook dacht!!
Häagen-Dazs is op.
Oude kassabon insturen met als uiterste bondatum 03-10-2016.
Oude kassabon insturen met als uiterste bondatum 03-10-2016.
-
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 38 times
Wow, dat ging snel. Alle DREAM Rice, Oat, Almond óf Coconut zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 31-10-2016. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 31-10-2016. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.