Scoupy, Maggi Bouillon vanaf 12-12-2016???

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Katootje

Re: Scoupy, Maggie Bouillon vanaf 12-12-2016???

Bericht door Katootje »

Ja hier ook weg dat kunnen ze niet maken er stond echt 28-11 dus ik meteen op lijstje gezet en gehaald! Heb al mail gedaan vanmorgen ben benieuwd!
Mario

Bericht door Mario »

Klagen op facebook, openbare pagina(voor diegene die dat hebben) helpt ook nog wel eens....
is geen service, degene die het eerst gebruik maken van de scoupy-actie(de beste klanten dus eigenlijk) staan nu mooi.....je haalt wat, komt ermee thuis, en de actie is verdwenen....
Zo kan je ook wel auto's weg gaan geven....en dan geen bon kunnen opsturen even later... :D
Anircha

Bericht door Anircha »

Ik heb vanochtend gemaild en de volgende reactie gekregen:
Beste Anja,

Bedankt voor je bericht! Door een technische storing heeft de coupon van Maggi Bouillon vanochtend eventjes online gestaan. Dit was helaas niet de bedoeling en de coupon is dan ook weer offline gehaald. Heb je vanochtend het product al gekocht? Bewaar het bonnetje dan goed, je kunt deze indienen zodra de actie start. Dit zal 12-12-2016 zijn.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Christina
SCOUPY Customer Service
Katootje

Bericht door Katootje »

Hopelijk doen ze de 12-12 dan niet moeilijk ivm datum vandaag!
Mario

Bericht door Mario »

Dat zal wel fout gaan in het systeem dan....
Maar dan gaan we maar mailen met z'n allen die nu 28-11 als datum hebben....wel veel werk voor 85 eurocenten... ;)
Mario

Bericht door Mario »

ik zie nu dat ik die week in Spanje zit....ben pas de 18e weer in Nederland....actie gaat de 12e in waarschijnlijk, dus dan is de actie alweer verlopen? Of blijft het geldig? Kan je de bon nog indienen als je het product gekocht hebt voor het streep in het rood gaat?
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Mario schreef:ik zie nu dat ik die week in Spanje zit....ben pas de 18e weer in Nederland....actie gaat de 12e in waarschijnlijk, dus dan is de actie alweer verlopen? Of blijft het geldig? Kan je de bon nog indienen als je het product gekocht hebt voor het streep in het rood gaat?
Hoi Mario, is het niet beter deze specifieke vraag aan Scoupy voor te leggen? Wij kunnen dit nu ook nog niet weten ;-)
Indien je het via e-mail vraagt, heb je het antwoord gelijk zwart op wit. [ Klantenservice @ Scoupy.com ]

Voor: @Anircha/Anja, Dank voor het delen van de informatie!
Tibbi3
Contacteer:

Bericht door Tibbi3 »

Ik had inderdaad hetzelfde...net gekocht in de winkel. weg actie...
greetje11
Has thanked: 85 times
Been thanked: 22 times

Bericht door greetje11 »

Hallo Bedankt voor je bericht! Door een technische storing heeft de coupon van Maggi Bouillon vanochtend eventjes online gestaan. Dit was helaas niet de bedoeling en de coupon is dan ook weer offline gehaald. Heb je vanochtend het product al gekocht? Bewaar het bonnetje dan goed, je kunt deze indienen zodra de actie start. Dit zal 12-12-2016 zijn. Groetjes, Karin van SCOUPY
Famke
Has thanked: 31 times
Been thanked: 38 times

Bericht door Famke »

Mario schreef:ik zie nu dat ik die week in Spanje zit....ben pas de 18e weer in Nederland....actie gaat de 12e in waarschijnlijk, dus dan is de actie alweer verlopen? Of blijft het geldig? Kan je de bon nog indienen als je het product gekocht hebt voor het streep in het rood gaat?
De coupon verloopt op bepaalde datum. Alle bonnen van begin looptijd t/m eind zijn dan geldig en worden vergoed. Hoop dat ze de bonnen van vandaag ook nog vergoeden, vooral als zij schrijven dat je deze even goed moet bewaren. Maar vraag het voor de zekerheid inderdaad na.
Plaats reactie