Marieke schreef:2 paar mooie sokken besteld via hun website voor wel 0,89 cent.
Was 1+1 gratis met ledenkorting en de 5 euro korting.
Ik moet ze dan wel in de winkel ophalen maar dat is geen probleem.
Vandaag in de anwb winkel langs geweest, wilde ook de 1+1 gratis sokken kopen (prijs 5,99 per stuk).
Kom ik bij de kassa, zegt het meisje dat ik 3 euro moet bijbetalen. Ik zeg dat klopt niet, het is 1 + 1 gratis dus 5,99 totaal en 5 euro korting is 0,99 cent bijbetalen, zegt ze nee zo werkt het niet bij ons bij 1+1 gratis. Echt bizarre uitleg, dus ik heb ze lekker bij haar achtergelaten.
Als ik het goed begrijp, had jij dat probleem niet in de webwinkel?
Nee, daar werd de prijs automatisch verekend. Alleen als ik ze zou laten verzenden moest ik 3,95 euro (geloof ik) bij betalen als verzendkosten.
Wat stom dat ze zo rekenen in de winkel dan, klopt niks van.
ner: Kom ik bij de kassa, zegt het meisje dat ik 3 euro moet bijbetalen.
Niet-leden van de ANWB betalen voor een paar sokken t.w.v. € 5,99 2 euro meer dan leden,
maar dat is dan ook de enige eventuele link die ik kan leggen in het kader van die "3 euro bijbetaling"...
Laatst gewijzigd door Shiven op wo 11 jan 2017, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja slaat inderdaad nergens op!
Ik vandaag 4 paar sokken opgehaald (pasje man en van mijzelf)
Die ik via internet bestelde, 2x 0,98 betaald
Mooie kwaliteit
Waren erg vriendelijk
Leuke actie
Ouders wilde bon al wegdoen ook even getipt
Ook vandaag gehaald geen problemen gehad
Vind dit leuker actie dan lampje op mogen halen en kwam je daar aan o die zijn op!
Oke ik heb dus ook de sokken besteld.
Maar ik vind het helemaal niets.
Ik heb maat 41,5
Dus 39 / 42 besteld
Die vallen erg groot. En ze zijn heel hoog.
Ik ga die dingen denk nooit gebruiken.
Zit nog te twijfelen of ik ze ga ruilen. Zag in de winkel niet veel sokken liggen namelijk.
Van vriendin gehoord die had sokken via internet besteld die haalde ze op in winkel
En ze koch in winkel een trui die daar in aanbieding was daarbij leverde ze de bon met 5e korting in
Hoefde geen anwb pasje te laten zien! Dus dubbele korting
Gezien ik in de anwb winkel 3 euro moest bijbetalen voor de sokken, wat niet klopte, nu maar via webwinkel anwb proberen te bestellen.
Wanneer krijg je het exacte juiste bedrag te zien wat je moet bijbetalen, ik begreep bij de 1+1 gratis actie van sokken a 5,99 dat dit 0,98 of 0,99 cent is. In het winkelmandje gaan staan, dan de kortingscode goedbegin ingevuld dat zie je een bedrag van 4,93 staan. Op de volgende pagina geef je aan dat je gratis in de winkel wil ophalen (-3,95 verzendkosten). Dan vul je naam en lidmaatschapsnummer e.d. in. Dan zie je nog steeds niet de ledenprijs staan en het juiste bedrag dat ik moet bijbetalen. Krijg je het juiste bedrag pas te zien na afronden bestelling? Lijkt mij gepasseerd station als je al aan het betalen bent. Waar doe ik verkeerd?
Ik moest bij bestellen in de webshop eerst melden dat ik anwb lid was en het in de winkel wilde ophalen.
Vervolgens een pagina terug om de code in te voeren om uiteindelijk op 0.98 cent uit te komen.
Want als je je lidmaatschapnummer invult is hij de 5 euro korting weer vergeten.
B2B schreef:Ik moest bij bestellen in de webshop eerst melden dat ik anwb lid was en het in de winkel wilde ophalen.
Vervolgens een pagina terug om de code in te voeren om uiteindelijk op 0.98 cent uit te komen.
Want als je je lidmaatschapnummer invult is hij de 5 euro korting weer vergeten.
Stom programma
Ik krijg gelijk de melding 'Couponcode "goedbegin" is niet geldig'. Heel raar vind ik dit, bon is geldig tot eind februari. En ik heb ook meer dan 5 euro in mijn mandje zitten.